2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
MsNordqvist det låter jätte bra allt det där :)
Ja jag vet
Enda minuset är att det ligger precis vid vägen, så kanske att vi hittar nått annat som har allt det där men inte ligger vid vägen
ja kanske :)
750kr???????:O shit pomfritt! billigt!
June20
Jag vet
Man kan få veta ungefär ett halvår i förväg om det ens är möjligt att vara på muséet... Lagom roligt. Det går ju naturligtvis säkert att fixa ett bröllop på ett halvår, men vad gör man om de kommer fram till att det inte går, och vi får komma på en annan lösning lite snabbt. Dålig början på den här dagen. suck. Jag tror jag gör lite tröstkladdkaka...
MrsNyberg2B
Jag skulle nog inte våga chansa, ett halvår innan kan det ju faktiskt vara svårt att få tag på nått annat om det inte skulle funka med muséet.
Ja precis.. Det är ju det jag tänker... Då finns ju risken att man får en plats man inte riktigt tänkt sig.. Det vore ju lite trist - ta det som blivit över lixom. Behöver ju för all del inte bli sämre för det, men iaf.. Nej. Vi får väl hitta en ruin eller något annat, det är ju inte så illa, men man blir ju aningen beroende av vädret... Man kan ju iaf hoppas att man får ha kvar färgtemat som jag kommit fram till nu, och gillar.. Så tja.. Men tråååååååååååkigt. Vi kanske kan göra ett eget litet museum i någon slags lokal.. :)
Vad har ni för färgtema då?
Jag tänkte typ guld, rött och vitt... Guldfärgen mer som ett "komplement" till det röda ovh vita..
Idag har det snöat. IGEN. När den första snön kommer, då blir alla glada, men när det kommer mer snö i april då är det bara urk.. Jag lyckades köra i diket på väg till jobbet, så nu är jag hemma, och kan sitta här en sväng.... Jag kommer alltid hata snö numer... Jag hoppas det inte blir snö på vårt bröllop. Men jag utesluter inget. :~