• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • GithKat

hehe.. är så van att andra är vana så man tänker inte på det. Du går in på sökmotorn www.google.se skriver in sökordet/orden ex veteranbilar jönköping, sen trycker du bara på sök så poppar det upp massor av sidor. vill du enbart ha svenka sidor klickar du på enbart svenska. vänta ska jag kolla om jag inte hittar några länkar att lägga in här.

• september bride

GithKat

Tack så jätte mycket för nr till MaNi...
    Får ringa och boka en tid till nästa vecka då... jobbar så mycket nu....

Annars går det bra för alla på denna tråd eller???

• blivande fru ländin

Tack så jättemycket, det fanns en del att välja på...
    Hur långt har du själv kommit? Var gifter ni er?

• J+S

Hej allihop!
    Jag tror jag blir toooookkkkiiig på allt som har med fotografer att göra, har just varit på Pilates för att lugna mitt stressiga jag men vad hjälper det när man kommer hem och måste ta tag i allt igen

Sambon frågade om BT var nån slags terapi för hispiga brudar, jag tror han har rätt eller? Hur som helst nu ska jag ta tag i mitt LIIIIV.
    Välkommen hit blivande fru Ländin!!

P.s Kommer hamna på hispan...
    Ha de

• blivande fru ländin

J+S Han har nog rätt, tycker att livet blivit lättare när man kan "gå" hit och se alla andra med planering o dyl så visst är det terapi...
    Tack för välkomnandet, när och var gifter ni er? Jag har inte riktigt orkat läsa igenom allt!

• GithKat

J+S: vad har hänt då? Blev det inte som du hoppades med fotografen?

• september bride

var kommer ni att köpa era tårtor???
    Ringde Thimons en gång till och nu sa de att det kostade 25kr/person... förra gången jag ringde sa de 20kr.. hur ska de ha det.....
    Så därför undrar jag vart ni ska beställa ifrån och pris??

• Henrics tjej

September bride, vår bröllopstårta ingår i kuvertpriset på det ställe där vi ska vara, men de beställer tydligen från nåt konditori i Nässjö. Jag har verkligen nollkoll - vet inte ens om vi kan påverka vilken det blir!

Men 20-25 kr/bit låter ju som ett bra pris, eller?

• J+S

Blivande fru ländin!
    Vi gifter oss 19/8 i Flisby k:a, ni då?

GithKat: Det var så att den fotograf jag först fick tag på va upptagen, nästa fotograf va väldigt dyr + att han bara kunde kl 11.30 och vi gifter oss kl 15, lite tidigt tycker vi, samtidigt var jag i kontakt med en annan fotograf via mail, som visade sig va mycket billigare och kunde senare på dagen, så nu har jag iaf bokat han så ska vi bara avboka den andre, Suck rörigt här.
    Ja ja, känns bättre idag.
    Tack för ventilationen
    Ha de

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?