• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • GithKat

J+S: vår bestman och tärna väljer kläderna själva. Bestman kommer nog ha vanlig svart kostym och tärnan kommer nog ha en långklänning.. tror faktiskt att jag kommer få vara med på ett hörn och tycka. Fast jag har sagt att hon får välja vilka kläder hon vill.. men mitt önskemål är inte rosa då jag inte är förtjust i de färgerna. Som tur är passar hon inte i rosa..*phu*

• J+S

GithKat!
    Vad ska din man ha på sig? Vi har tittat på frockcoat och väst och sånt, funderade oxå på kostym till vår bestman men jag har fått för mig att han ska vara lite finare uppklädd än resten av gästerna... Vi ska ha mörk kostym som klädkod, vad har ni? Så en vanlig kostym kanske blir för nerklädd... hmmm... Tärnan ska oxå ha långklänning har vi tänkt, jaja det är ju ett tag kvar
    Hur går det för er andra därute?
    Hoppas alla får en mysig alla-hjärtans dag, det får inte jag för jag ska jobba
    Ha de

• GithKat

J+S: Vi har bokat en frockcoat på Bson i Nässjö. Då ingår hela outfiten utom kalsingar och skor. Min M2B var helt inne på kostym först, fast jag tyckte något annat. Men sen när han provade frockcoaten så förstod han att jag hade rätt.. så det blev som jag ville..*s*

• september bride

GithKat
    Vad får ni betala för frockcoaten på Bson i Nässjö???. Funderar på att hyra till min M2B oxå....

• GithKat

september bride: Ca 1500 för allt. Tycker det är billigt. I Göteborg tar de 2500

• J+S

GithKat
    Samma för mig min blivande ville oxå ha kostym och trodde absolut inte att han skulle passa i frockcoat men det är ju tur att vi brudar står på oss och vet hur vi vill ha det
    ha de

• caprea

septemberbride- min M2B är 25 snart... fyller 5 dar efter att jag fyllt 23 =)

• september bride

caprea

är din m2b från nässjö???
    Vad heter han??

• caprea

näe, han heter Björn och är från Finspång... bara jag som är från Nässjöomkrets, äng

• september bride

HALLÅÅÅÅ!!!!!

Vart har alla på denna tråd tagit vägen???

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?