• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • GithKat

Käkade middag

J+S: vi ska anlita en vän att fota. Fotograf är nämnligen inget vi prioriterar. Blir nog en hel del bilder från vänner och släkt som blir bra. Alltid något man kan ta där och förstora.

• september bride

VI ska oxå ha en vän som ska fota oss men han är ju utbildad fotograf...

När kommer ni att skicka era inbjudnings kort???

• GithKat

Vi ska skicka till den 14 februari. Tycker det är lite roligt att det kommer i brevlådan på allahjärtansdag.

• Henrics tjej

ÄNTLIGEN har man bestämt sig! Tjejer, varför är det så svårt att VÄLJA??

Men nu har jag fattat ett beslut - nu får det bli som det blir, orkar inte klä på mig en klänning till, nu slår jag till och syr upp... Kosta vad det kosta vill!! Jag har HITTAT DEN!

• Henrics tjej

Och förresten - apropå foto; vi har fått erbjudande om 15 bilder + CD för sextusen spänn. Många slantar det ... suck. Men jag vill inte riskera att bli utan bra porträttbilder, så det får kosta. (Det med.) :-O

• tina19/8

Hej J+s
    det finns någon fotograf mellan stensjön och ullinge värdshus som är toppen tror inte att han var så där jäte dyr men jag kan kolla upp det åt dig kram Martina

• blivande fru strömqvist

Hej tina:
    Jag gifter mig imorgon!!! ;)

• tina19/8

Hej blivande fru strömqvist
    Nämen gud vad kul har du allt klart nu då var ska ni vara efter då du måste skriva och berätta sen om eran stora dag
    Lycka tillö nu kram Martina

• Henrics tjej

J+S, fotografen vid Ullinge heter Ateljé Kullahus! Nu ska vi ner på stan och köpa papper till inbjudningskorten!!

• GithKat

blivande fru strömqvist: grattis till bröllopet, hoppas er dag blir underbar. Ni har ju tur med vädret även om jag tycker det är lite kallt..brrrr.Vill självklart höra hela historien sedan.

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?