• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • tina19/8

Hej aneIp
    Men vad bra att du tycker att dom var bra mot mig var dom det inte iallafall därför så säger jag att jag inte tycker att dom är bra? Är ju fler som upplevt samma sak så du hade väl turen att dom hade bra humör då iallafall. Grattis. jag ska nu iallafall inte gyna dom man bemöter inte en kund så kvittar vilket humör man än är på ! /Martina

• Henrics tjej

J+S, jag förstår precis vad du menar. Mycket, men det mesta är ju SÅÅÅ roligt!

Vi ska också hyra, troligen både till mig och honom faktiskt, och då är det säkert en fördel att bo i en lite större stad, för här finns ju ganska många butiker som hyr och säljer. Var inne i flera butiker idag och provade klänningar, och det är inte klokt vad olika det är - både i bemötande och utbud! Har iallafall hittat en butik nu som jag definitivt måste gå tillbaka till!

• Ängla

Antar att det är ok att skriva på den här tråden även fast man är nöjd med Kristina Brud och Fest?

Å vad trist att du inte är nöjd med ditt besök där Tina 19/8. Konstigt att du bara fick prova en klänning.... Precis som AnelP och många med oss, så är jag jättenöjd med servicen. Katarina har spenderat många timmar med att hjälpa mig hitta den perfekta klänningen som passar mig otroligt bra och har alltid varit hur trevlig och serviceinriktad som helst.

Ett tips till de som funderar på att gå dit, boka in en tid för provning med Katarina, hon är superbra! (alltid bättre att boka så man får en expedit för sig själv!)

Tina 19/8 kul att du hittade din drömklänning i alla fall!

• J+S

Henrics tjej!!
    Det måste verkligen vara en fördel att bo i en större stad här är ju inte utbudet så stort. Jag ska ju som sagt sy upp min klänning och har köpt tyg i Thailand, mammas kompis är jätteduktig så det ska nog bli bra, hoppas jag, blir lite nervös när man tänker på det, alltså att den ska bli bra och så. Mardrömmarna avlöser varandra
    Får nog ta mig en trip till de större städerna lite längre fram för inhandling av diverse tillbehör.
    Imorn ska vi iaf åka till Jönköping och köpa papper och sånt till inbjudningskorten, och på fredag ska vi till svärmor och prova förrätt och dessert. Pirrar i magen
    Ha det

• tina19/8

Hej alla !
    Har precis kommit hem från en underbar bröllopsmässa på grand hotel i stockholm är full men nya idder och ja det var underbart . Nu fattar man vad man ska göra verkligen jag ska bli FRU Jiippii
    /M

• knubbsälen

tina19/8- bor du i sthlm? Vart ska du hyra klänning?

• tina19/8

hej knubbsälen!!!

Nää jag bor inte i stockhom jag bor lite utanför nässjö i ett samhälle som heter solberga .
    just runt min kläning vill jag inget avslöja pga av att jag vill att den ska vara så hemlig som möjligt hoppas att du förstår jag men jag kan jätte gärna rekomendera några ställen åt dig!
    Kram //M

• knubbsälen

Tina19/8- ah, jag fattade fel, trodde du bodde i sthlm. Ja, solberga vet jag... kommer från eksjö, men bor sedan länge i stockholm.

• GithKat

knubbsälen: nu har jag skickat ett sms till min vänninna ang partytält.. vänta bara på svar. Skriver så fort jag vet något.

By the way... ni som bor i Nässjö med omnejd och vill prata bröllop så har vi bröllopsträffar med jämna mellanrum i Jönköping. Ni är varmt välkomna att hänga på. Vi träffas på Tefanis snett emot juneporten. Kolla in tråden om ni är intresserade. Ju fler desto roligare.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1375924.html

• GithKat

knubbsälen: Maila mej på

BTtraff_githkat_2006@spray.se

så mailar jag namn och nr till dej ang partytält. Det var nog inga problem enligt min väninna. Men bäst är om du ringer och pratar själv

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?