• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • GithKat

tina19/8: Oki..Finns de i Nässjö? (har jag helt fel om jag tror det är det conditoriet mittemot tågstationen?) vad tar de per bit, vet du det? blir det våningstårta.. ahh många frågor..*S*

• tina19/8

hej githkat!
    ja precis dom håller till nere vid stationen .
    jag vet inte exakt vad dom tar för jag har inte pratat med martin om det ännu men dom är iallafall toppen tycker jag .
    vi ska ha våningar men inte på varandra utan på ett annat roligt sätt!
    //M

• GithKat

tina19/8: aha.. vill du skriva det här när du vet? Vi ska ju inte boka tårta än på ett tag men det hade varit bra att veta vad de andra tar.

• Henrics tjej

Hallå J+S!

Jaså det säger du - våra blivande svärmödrar är kolleger - ja, då har jag ju hört talas om dig! Min blivande svärmor ringer ibland och stressar oss med att berätta hur din blivande svärmor har berättat hur långt ni kommit i planeringen ... Kuligt!!

Har nån på den här tråden förresten nån aning om ifall salong stadskällaren i Eksjö är bra på bruduppsättningar? Har bokat dem men jag har ju nollkoll på Eksjösalongerna. Nån som hört nåt?

• september bride

någon som vet vad det kostar att sol duscha..... kanske skulle prova på det...

• GithKat

I Jönköping på Hudoteket kostar helkropps soldusch 350 kr

• tina19/8

Kul att så många brudar ha kommit till min tråd ALLA är jätte välkomna kram ///M

• september bride

nu ska jag åka i väg och prova de klänningar jag valt ut...... ååååhh va kul det ska bli.... berättar sedan hur det gick...

Tina! var inne på en annan tråd där jag såg att du skulle till jkpg och prata med sussan vad betalar du för det??? kan ven som helst göra det??

• tina19/8

hej septemberbried !

ja hon hjälper dom som vill ska bli jätte spännande ska till henne på måndag !!!
    jag betalar 1250 för två gånger totalt 4 timmar då alltså!!!

• knubbsälen

Hej tjejer! Är det någon som vet nåt ställe man kan hyra partytält i nässjö- eksjö området?

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?