• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • J+S

Hej Henrics tjej!!
    Det är väl roligt för dom att ha nåt så stort gemensamt att diskutera , känns lite speciellt att man stöter på dig här när man har hört om nån som ska göra si och så på sitt bröllop innan man ens börjat kolla på de här sidorna .

Vad jag har förstått så är stadskällaren i Eksjö bra på det mesta, jag tror att de har soldusch där med om jag inte minns fel...

Någon som har nåt förslag på vad man kan lägga i små askar som vi tänkte ha vid borden på festen, ska troligtvis göra en Britney?????
    /S

• J+S

Hej allihopa!!
    Nån som vet nån bra affär eller nåt där man kan hitta snygga kläder till den blivande mannen???????????? i närheten typ eksjö jönköping, är från nässjö!
    Ha det fint.

• knubbsälen

j+s, Törnell och Andersson i Eksjö är en klassiker, de har kostymer och sånt, sen finns det en i Nässjö som heter Bröderna Andersson ( tror jag den heter ) OM de finns kvar, var länge sen jag kolla läget där...

• Henrics tjej

j+s, är det redan dags att kolla på brudgumsoutfit?! Ni ligger helt klart steget före ... Jag tjatar och tjatar här, men han tycker liksom inte att det är nån brådska än.

För egen del pendlar jag fortfarande mellan hyra, sy upp, begagnat eller köpa nytt. Alla dessa beslut - tror jag blir tokig. Och expediterna gör ju inte saken bättre av att man hela tiden får höra "skynda, skynda, snart är de slut och då e loppet kört" - herregud, som att ha Gunde med sig på provningen... Hets! Inte konstigt om en flicka ballar ur.

• GithKat

J+S : Vi ska hyra gubben käder på Beson:s i Nässjö. Var faktiskt billiga och jättetrevliga.

• GithKat

knubbsälen: Jag har en väninna vars far hyr ut partytält.. tror de håller till i Jönköping. Om du vill kan jag höra om de fixar åt folk i nässjö- eksjö hållet.

• bellaG:s

J+s:
    Göra en "Britney" ??? Nåt speciellt då??
    Kolla in en annan länk om Vad man kan ge sina gäster....

• tina19/8

Hej alla !!!
    Iadg skulle jag och min bästa kompis åka til jönköping och testa lite bröllopskläningar hos henne kristinas i jönköping!!!
    Det var det värst bemötande jag någon sin varit med om dom hjälpte inte alls till och fick en verkligen att känna sig värdelös jag tappade lusten fullständig nästan så att man blev lite ledsen men samtidigt väldigtarg . trodde att man skulle få lite hjäälp pch känna att detta verkligen skulle bli ett underbart roligt möte men inte ! JAG REKUMENDERA INTE ATT GÅ DITT OM MAN KÄNNER ATT DETTA SKA BLI ETT UNDERBART TILLFÄLLE I LIVET !
    Jag ska stå ut ska ju till Gran Hotel och kolla in Bröllopsmässan ska iallafalll bli jäte roligt !!!
    Kram /M

• september bride

nej då ska man ju inte åka dit...
    när är mässan och vart???

• tina19/8

Botten ner för Kristina alltså är så arg !!!

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?