• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • knubbsälen

Henrics tjej- tack för svaret, det låter ju lite litet, ska fundera på det... Vart ska ni ha er vigsel?

• Henrics tjej

Vi ska vara i Norra sandsjö kyrka. Det blir mycket längre mellan kyrka och festlokal men det är det värt tycker jag!

• september bride

hejsan Tina 19/8...
    undrar hur det funkar ute i blankefalls fest loge.. måste man handla av deras alkohol eller kan man sköta sånt själv???
    pris på att hyra logen??

• tina19/8

hej !
    Ja hon håller med alkoholen det kan man inte fixa själv ! Hon har en hyra men vet inte exakt hur mycket men jag kan kolla upp detta! VI har gjort så att vi står för öl och vin och likör till kaffet men sen under kvällen får gästerna själva stå för det dom driker nere i baraen !!!

• J+S

Hej allihop!
    Henrics tjej! Vi har bokat kyrka (Flisby k:a) och festlokal (Lövhult) bestämt vilken klänning den ska sys upp. Tema och vilka som ska göra vad och inbjudningskorten ska vi göra nästa helg eller börja på i af. Vet du vad förresten jag tror att det är så här att min blivande svärmor jobbar med din blivande svärmor så är det när man bor i småstäder
    Septemberbride: Vi har oxå kollat på Kulla kapell vi är 90 men tyckte det blev för litet, ville ha lite mer kyrkkänsla om man kan säga så det blir Flisby k:a sen ska vi va i Lövhult, min blivande svägerska hade varit där på bröllop och då hade det varit 100 pers så vi ska nog få plats. Vi är oxå från Nässjö fyller båda 26 i å, vilka är ni?
    /S

• tina19/8

hej j+S

Vilka är ni ?
    Jag fick nog aldrig någon kläm på det jag själv är 24 i år???
    Nyfiken???
    ////M

• GithKat

Hej hopp får man vara med i denna tråd? Vi bor i Jönköping och gifter oss visserligen den 8 juli i år, men ska gifta oss i st:a Valborgs kapell i Lövhult. Festen håller vi i föreningsSparbankens festlokal. Min M2B är från Nässjö från början och hans föräldrar bor där. Vi funderade ett tag på festlokalen i Lövhult men det blir nog bättre med Terrassa som lokalen heter i bankhuset.

• tina19/8

hej GithKat !
    Välkommen hit och hoppas att du kommer att få något i utbute med att vara med i våran tråd kram martina

• J+S

Hej M!
    Saken är den att jag inte riktigt ännu kan förklara vilka vi är då inte alla våra vänner vet om det än, och jag vet att det är folk jag känner som är inne på de här sidorna, så håll ut så får du reda på det när vi hunnit prata med våra vänner, låter nog konstigt men men... Kollade iaf på er sida och jag känner inte riktigt igen er./S

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?