• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • september bride

inte jätte långt men det går åt rätt håll....
    vet inte vilken klänning jag vill ha...
    har kollat nere på speciella stunder men hittade ingen där....

• tina19/8

Hej september bried ok jag har varit där inne en snabbis men tyckte det inte heller var något som till talade mig ..

• GithKat

tina19/8: Det var hon den gravida som inte var så trevlig mot mej heller första gången.. och då var hon inte på tjocken... så det går inte att skylla på hormoner där. Verkligen dålig stil att vara otrevlig mot kunderna. Ett mail skadar nog inte med lite kritik. De har ju faktiskt inte tidsbokning och håller inte lunchstängt så då får de ta att det kommer folk när de äter. Hoppas du blir nöjd med din klänning. Var ska du låta sy upp den någonstanns?

• Henrics tjej

hej Martina!

Låt det rinna av dej bara, det var nog helt enkelt inte meningen att du skulle hitta din klänning där. Jag tror att man måste prova många, många gånger innan man hittar rätt. Din "Klänningen med stort K" väntar på dig nån annanstans - och då kommer du säkert att bli överlycklig över att dagens bemötande inte var särskilt positivt. I så fall kanske du inte hade tittat på fler ställen!
    Själv ska jag ut i ruschen i morgon och är inställd på att det kommer att vara slagsmål om provrummen och expediterna...

• tina19/8

hrj henrics tjej!

Jo det kan vara så att jag ska inte köpa min kläning där helt enkelt !! så kan det vara Det kläningen med det står K finns någon annanstans helt klart .//MMMM

• knubbsälen

GithKat- Vore jättesnällt om du ville göra det, börjar bli smått desperat...

• tina19/8

hej hej alla nu har jag hittat min kläning jiiiipppppiiiii nu är jag lyckliog igen äntlige efter en jobbig dag på kristinas fest och brud!
    /m

• AnelP

Hej! Angående Kristina brud o fest.Jag har blivit jätte bra bemött av alla där inne.Var där i veckan och provade skor, då var det honsom var gravid som hjälpte mig och hon var trevlig, har haft henne innan när min sambo var inne och provade ut sittfick vi hjälp av henne, hur snäll som helst och rolig var hon då.Så hon är ji inte så mot alla, annars så har ni råkat ut för att komma en dagdå hennes humör inte varit på topp.

Men den personen som jag tycker om bästdärinne är Katarina, hade henne när jag provade ut min klänning där, sa vad jag var ute efter och hon plockade fram klänningar som stämde överens.Hon tog sig verkligen tid, hjälpte mig på med klänningen o underkjol och tog fram en tiara som passade o slöja så jag fick prova med det också.
    Så jag ger iaf gott betyg till dom..

• GithKat

tina19/8: Grattis, var hittade du den?

• J+S

Hej Henrics tjej!!
    Det känns som man har miljoner saker att tänka på till bröllopet men kul är det. Jag ville ha lite förslag på butiker då jag och min käraste inte har så mycket tid ihop så är det ju bra och veta liksom innan man ska dit om du förstår. Lite snurrigt här. Vi har iaf bestämt oss för att hyra till blivande maken och så ska vi ju ha marsalk (eller hur det nu stavas) så de ska ju ha relativt lika, för så är det väl. Jag är rädd för att det kommer ta tid innan man hittar det perfekta till honom.

BellaG:s Vi ska troligtvis göra nyckelringar med kort på oss och datum och så, som Britney spears gjorde, låter kanske urfånigt men jag tror att det kan bli en kul grej. /S

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?