• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • september bride

vi bor i nässjö ja...
    Vi är 24/25 år....
    vet inte hur vi ska göra med frissör eller ej???

• knubbsälen

september bride- vi är 25,26... nä de e svårt att bestämma på förhand, men testa redan nu! Kolla lite vad du skulle vilja ha och fråga din frisör... jag ska inte heller ha bukett utan ta trädgårds blommor så den kostnade slipper jag...

• GithKat

september bride: vilken frisör hade du tänkt dej använda? Jag har bokat tid med min svärmors frissa och hon verkar kanonbra faktiskt. Salongen heter frissan.. så du kanske vet var hon håller till. Hon tar 1900 för en bruduppsättning, men då får du hjälp med påklädning oxå. Jag har även bokat smink via henne, och det var ganska billigt runt 200 kr kommer det kosta.

• september bride

kul att du väljer frizzan hade oxå tänkt göra det...
    vet du va pizzeria Napoli ligger vid willys..???
    ta höger där vid napoli så ligger det längre upp på gatan där... hon är jätte trevlig...
    vilket datum gifter ni er???

• september bride

Har bokat lokal nu....
    Vi ska vara i Bodafors frisksportsgärd..ligger jätte fint med dansbarna nere vid vattnet....
    kostade bara 1000kr för fre-sön...

• GithKat

september bride: Ja hon verkar vara duktig. Jag har varit och klippt mej en gång hos henne redan och kommer nog fortsätta även efter bröllopet. Vad kul att ni hittat en billig lokal som ligger fint och med dansbana. Lite lyx faktiskt..*S*
    Vi gifter oss den 8:e juli. När gifter ni er?

• tina19/8

Var ifrån ska ni köpa eran bröllopsbukett ????
    Nilssons eller Gullvivans???
    Martina

• september bride

GithKat
    vi gifter oss den 9/9 -06
    jo det blir mysigt med den lokalen....

Tina!!!
    Jag vet inte var vi ska köpa blommorna någonstans... har du kollat priser???
    skulle vilja ha 15 champagne färgade rosor undra va det kostar??? vet någon??
    HADE TÄNKT BINDA MIN SJÄLV!!!

• GithKat

tina19/8: ingen aning.. har inte kommit så långt än. Tanken var att min mamma skulle binda min bukett men hon verkar inte våga ge sig in på det.. Så det blir nog gubben som får åka och köpa en efter mina instruktioner..*S* Vi har tajt budget så det blir en enkel stavbukett bara. Tycker de är fina och har hela tiden velat ha en sådan.. men mamma tror inte hon fixar det så det blir bra. Får väl sätta ett pris på vad det får kosta så får det bli som det blir.

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?