• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • tina19/8

Hej september bride Vi ska till stockhom
    ihelgen nu är 2 dagar med mässa med lite kändisar som stället ut och ja allt från inbjudan till tårtan middagen ja allt så att man kn få lite olika inspirationer ska bli jätte roligt!!!

• september bride

nu i morgon eller nästa helg???

• GithKat

tina19/8: vilken var det som du träffade? Jag var där inne en liten sväng idag och den ene av tjejerna tycker jag är lite sisådär, den andra har jag aldrig sett förrut.. Första gången jag var där själv blev jag jättesnorkigt bemött. Andra gången tog jag med mej min väninna som precis hade hade köpt en klänning där. Då var servicen pervekt. Mitt tipps är att prova en gång till och kanske blir det bättre då. Ta gärna med dej någon som handlat där tidigare. Annars har du MaNi här på Torpa oxå, men de säljer enbart Nixaklänningar plus du måste boka tid med dem.

Hoppas det blir bättre nästa gång.

• tina19/8

hej September bride imorgon och söndag!

Hej GithKat!
    Nää varför ska jag gynna en sådan jag ska maial till dom och berätta om deras bemötande istället!!! Men tack för ditt andra förslag men jag har ikväll betsämt att jag ska låta sy upp en . //M

• september bride

va kommer du få betala om du ska låta sy upp en klänning???

Martina jag tror du vet vem jag ska gifta mig med...... nyfiken.....

• GithKat

tina19/8: bra då blir du förhoppningsvis nöjd. Vilken av dem var det som var otrevlig mot dej? Lite nyfis för jag skrev lite här om hur de bemötte mej.. sen var service som sagt vad toppen...

• tina19/8

Hej September Bried

jag får en upp sydd från Kina ca 3000- 3500 kr
    Ok med vem???

• tina19/8

Hrj GithKat!
    jag hade hjälp av en som var gravid?
    Men när vi kom in till dom idag så kom den ena ut med mat i hela munen och frågade vad jag ville sen när jag väl kommit igång och kolla runt på kläningar så hjälpte hon mig att ta fram en kläning som jag verkligen inte gillade och allmänt slö trodde att man skulle känna att denna dagen skulle bli något häftig som man bara ska få uppleva en gång i livet men men tydligen inte!!!!?????
    ///MMMMM

• tina19/8

OK september bried då vet jag vem du är kul hur långt har ni kommit i planeringen då??///MMMMM

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?