• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • tina19/8

J+S
    Jaha ok !
    Då förstår jag???
    //M

• J+S

Hej GithKat!
    Jag välkomnar dig oxå hit. Vi har kollat på Lövhults kapell oxå, mina föräldrar gifte sig där men det va för litet, hur många ska ni va? / S

• J+S

Hej M!
    Ledsen att behöva göra dig förvirrad. /S

• tina19/8

Hej Githkat!
    Vi ska vara 72 pers under middagen och sen kommer nog mellan 30 -40 pers til öppethuset vi ska gifta oss i norra solberga kyrka den 19 aug och sen ska vi vara på blankefall loge ett underbart ställe jag verkligen älskar det!!!
    Kram ///M

• tina19/8

J+S
    Ok det är lugnt ska det vara hemligt så ska det
    Kram M

• GithKat

J+S Vi ska vara mellan 55-60 st så det kommer bli ganska fullt. Även festlokalen är liten så där blir det oxå tjockt med människor, men det blir nog bara skoj. Bor du i Nässjö? Jag kan behöva någon mer att prata med, som har lite koll än svärmor. Hon hade hört att det gick att göra soldusch även i Nässjö nu men var osäker på var. Vet du eller någon annan?

• GithKat

MER än svärmor skulle det vara..*S* skriver som en kratta idag...

• tina19/8

hej Githkat!!!

Gå in till henne på postgatan jäte tittis salong så ska hon nog kunna hjälpa dig med sol duscha!!!
    //M

• GithKat

tina19/8 : Kanon, ska kolla upp det är ju i Nässjö dagarna inna så det är ingen idé att åka in till Jönköping för en sådan sak. Får väl ta mej dit och prova en gång först bara så det blir bra.. någon som vet vad det kostar ungefär? Var ska ni ta tårorna ifrån? Vi funderar på Elsies, funderar även på om det finns någon i närheten som hyr ut tallrikar till vettigt pris.

• tina19/8

hej Githkat!!!
    Varsågod det var så lite så jag själv ska åka til jönköping för en sol behandling där ska bli kul vi sk ata våra tårtor från Thimons har vi sakt dom är så himmla duktiga matin och åsa !
    ///M

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?