• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • J+S

Hej Martina!!
    Läste just ditt inlägg vet du vad det roliga är. Jag och min sambo ska gifta oss den 19: augusti i Flisby kyrka kl 14.
    vilken tid ska ni gifta er?? kan det vara kl 16? för det var ett par som skulle gifta sig vid den tiden så jag antar att vi ska ha samma präst!!!
    M.V.H Sofie

• tina19/8

Hej sofie!
    ja kul att du svarde !
    Jag ska också gifta mig den 19 aug men i norra solberga kyrka kl 12:00 men det är samma präst .
    Var kommer ni ifrån och vilka är ni? kram martina

• J+S

hej igen!!
    Vi fyller 26 i år och har varit ihop i 3 år är från nässjö. vart är ni ifrån? hur långt har ni kommit med planering?
    Kram Sofie

• tina19/8

Hej sofie !!!!

Jo vi har kommit så långt att festelokalen är bokad maten är bestämd och kläningen och kläderna är klara så nu planera vi inför festen och bröllopsresan och så bröllopsnatten är bokad och ja vi har kommit en bit på vägen inbjudnings korten beställda och ska skickas iväg i mars ja hur långt har ni kommit ???

• tina19/8

hej igen vi är från Solberga vi har en sida på bröllopstorget får jätte gärna kolla om du vill !!!

• J+S

Hej!
    Oj nu blev jag stressad. Festlokal, värd, tärna och "bestman" och klänningen har jag bestämt, ska sys upp, och inbjudningskorten är på g. Ska skickas i april tänkte vi.

• tina19/8

hej hej jaha var ska ni vara efter d�??

var är ni ifrån ???

//M

• J+S

Hej!
    Vi kommer vara i Lövhults friluftsgård och ni??
    Hur många ska ni bjuda?
    Kommer du ihåg vad Prästen heter? pinsamt och fråga men jag kommer verkligen inte ihåg
    /Sofie (Nässjö)

• Henrics tjej

Tjohej, en tråd för mej!

Har inte skrivit tidigare, mest varit "fluga på väggen". Jag gifter mig med min älskling i N:a Sandsjö kyrka den 19 augusti och har festen på Ullinge värdshus trots att vi egentligen bor i Göteborg och jag är från västkusten från början ...

• J+S

Hej "Henrics tjej"!!
    Välkommen hit!!
    Ullinge, va kul där är verkligen jättefint. Hur långt har ni kommit med planeringen då?? Vilken tid har ni vigseln? Hur kommer det sig att ni ska vara här i krokarna när ni bor "där borta"?
    /Sofie

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?