• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • knubbsälen

GhitKat- Tusen tack!!! har nu mailat dig!

• blivande fru strömqvist

Hej Tina
    Hoppas att det inte gör nått att jag tittar in.
    Jag är också från solberga och ska gifta mig nu gå lördag i Vallsjö ka i sävsjö men nu bor jag i bodafors.
    Såg att ni valt solberga k:a den är ju jätte fin. men lite för stor för oss.
    har du bott länge i solberga?

• tina19/8

Hej blivivande strömqvist!

Kul att du tittade in ! ja vi ska gifta oss där jas¨å är du från solberga eller ???
    Ja jag har bott i solberga i många år nu !

• blivande fru strömqvist

Ja jag är från solberga har bott där hela mitt liv fram till för tre år sedan. Heter Jeanette Friman om det säger dig något.. Mamma jobbade på kyrkans dagis.

• tina19/8

hej fru strömqvist!

Jaha då vet jag vem du är !!!
    När skulle ni gifta er???

• tina19/8

Hej alla !

Någon som vet något bra live band som kan spela på bröllop Mvh Martina

• tina19/8

Hej på er alla igen !!!
    det var ju det jag skulle näma för er som inte fått tag på kläning ännu på tradera är det en tjej som heter anna från göteborg som importera jätte fina kläningar från Kina tar er gärna en titt hon är verkligen super trevlig om det är så att någon vill spara lite pengar på bröllops kläningar den dyraste hon säljer är för 3499 kronor hon syr upp efter dina egna mått jätte bra !!!
    Martina

• september bride

Martina!!
    hur hittar man henne där vart ska jag söka........

• tina19/8

hej Semptemberbried!

Du går in på www.tradera.se
    sen söker du under wedding dress så kommer alla henne kläningar upp hon har ca 100 olika ! Toppen bra ! Lycka till Martina

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?