• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • J+S

septemderbride!
    Vi ska gifta oss 19 augusti.
    Vi ska nog skicka inbjudningskorten i slutet av April, började göra dom igår, mycket jobb men vad bra det blir

Henrics tjej!!
    Grattis till att du hittat den, det är så skönt när man väl bestämt sig.

Tina19/8
    Tack för tipset, står det något telefonnummer i telekatalogen tror du, hanjag kollat med bor vid Paradis, det ligger väl där i närheten, kanske e samma förresten. Vad tror du??
    HA de
    /S

• tina19/8

Hej J+S
    Jag precis det är han jag menar han är verkligen super bra . Kollar med honom Martina

• J+S

Tina19/8
    Ok, men då är det han jag kollat priserna på, ja han är verkligen jätteduktig verkar som man får försöka övertala den blivande ändå. Tack för alla förslag.
    By the way... så smakade vi av lite förrätter och desserter i fredags, Svärmor är verkligen superduktig,rätterna var såååå goda, var helt lost i desserten, mums , nu längtar man ju ännu mer.
    Vad ska ni alla ha för huvudrätt?? Lite nyfiken för råder det total idétorka

• GithKat

Vi ska nog ha laxtoast med cremefraich och stenbitsrom som förrätt. Varmrätt blir kummin och persiljekryddad kycklingfilé med ris, sallad och bröd. Dessert jordgubbar med glass och sedan tårta på kvällen. Varm och förrätt beror på hur svärmor vill göra då det är hon som kommer göra och betala maten....

• tina19/8

hej alla!!
    Ídag fich jag alla våra inbjudnings kort så himmmmmmmmmmmmmla roliogt känns jätte konstigt att ha dom i handen färdiga nu !
    jaa ja ska väl kolla in ett datum att sända iväg dom på bara hej hej /M

• J+S

HEj tina19/8
    När tror du ni ska skicka era inbjudningskort?? Vi ska ju gifta oss samma dag så jag va lite nyfiken när ni hade tänkt. Vi tänkte nog typ i slutet av april.

För Övrigt... pratat med våran präst idag, spikat kl 15, blir så himla perfekt!! Fick lite pirr i magen igen, härligt!!
    GithKat, det låter ju riktigt mumsigt...
    Har inte kommit på nåt än, några andra förslag kanske finns nån som har???
    /S

• GithKat

*snyyyft* det blir inget hus.. *snyft*.. ska kolla på ett annat istället.

• Henrics tjej

J+S, hur går det med inbjudningarna? Visst är det roligt! Vi har beställt en stämpel av vårt monogram nu, det är så himla spännande och KUL att se hur allting tar form! Har tänkt att skicka dem nån gång i mitten av mars.

Var hos sömmerskan igår och tog mått oxå, nästa vecka blir det mönsterprovning - ojojoj...

GithKat, vad trist med huset. Håller tummarna för att det dyker upp något annat. Ni måste väl för övrigt vara i princip klara med inbjudningarna, ni skulle väl skicka ut nästa vecka?

• J+S

Hej Henrics tjej!!
    Vi har kommit en bit nu, men jag längtar tills att jag kan lägga hela mitt huvud på bröllopet,pluggar på distans och har kört fast lite just nu så jag vill bara bli klar med de så jag kan sitta och pyssla på kvällarna istället för och plugga . De sista grejorna till korten har iaf kommit nu så ska man bara ta sig in till storstan me. Får så himla mycket hjälp av vår toastmaster, är verkligen jättetacksam.
    Ska till sömmerskan om två helger, hon var lite orolig för att spetsen som jag ska ha blir svår att få tag i, så det är lite nervöst på den fronten nu
    Men men det är väl så här det ska vara antar jag
    Nu ska jag och min käraste ha helgmys... på en onsdag
    Ha de

• september bride

Hur går det för alla brudar på denna tråd...
    Har någon varit på Manni(tror det stavas så) i jkpg??? undrar om de har många Nixa klänningar där....???

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?