• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • GithKat

september bride: säger det samma.. tror alla i småland jobbar för alla de trådar jag skriver på har varit helt tysta i två dagar nu =0) de kommer nog igång i helgen..

Måste bara skriva: om 10 dagar beställer vi ringen.. åhh jag längtar..*S*

• september bride

GithKat

va roligt.....
    hur kommer de att se ut??
    ska din m2b ha en x-tra ring eller bara gravera in....
    MIn kille ska bara gravera in....tycker att det räcker.....

• GithKat

september bride : ringen finns på smyckas hemsida och heter Marlene. Ska dock köpa den på annat ställe då de har samma ring men 1100kr billigare. Min M2B ska bara ha en ring tror han.. men saken är den att han ska få en till av mej i födelsedagspresent. Får se hur jag lyckas med det hela.. men på något sätt ska det nog gå

• tina19/8

Hej på er alla !!!
    Hoppas att alla har det bra i planeringarna och att allt funkar för er själv så ska jag planera om lite för att det då har vissat sig att vi ska få en liten bebis så jag får boka av min kläning och börja spana på något nytt och göra det bästa av nyheten !
    jag är självklart jätte lycklig min dröm har varit att få gifta mig höggravid och det ska jag ju faktiskt få göra nu men man är ju lite chockad har ju kämpat med denna lilla knodd länge utan resultat men nu mitt i allt så kommer det hihihih ja ja det kommer att bli jätte bra ändå ! Kram på er

• september bride

tina19/8

grattis får man säga...
    Va kul att det blir som du tänkt att få gifta dig höggravid...
    ett jätte grattis.....
    Du kommer nog bli super vacker i en klänning med mage.....

• tina19/8

september bride!
    jag jag kommer att bli jätte fin det tvivlar jag inte på men man går miste om allt gott att dricka till middag och så men det får jag väl överleva absolut ! kram Tina

• J+S

Grattis Tina!
    Så underbart att en dröm går i uppfyllelse

Nästa helg ska vi göra klart inbjudningskorten, åh va kul det ska bli!!!!

Ha de allesammans!!

• GithKat

tina19/8: Grattis, vad kul. Själva väntar vi nog till att börja producera efter bröllopet.. jag vill inte missa all god dryck till..*S* Har du spanat in någon klänning än då?

• blivande fru ländin

tina 19/8: GRATTIS! Själva väntade vi med bröllopet tills i år för att förhoppningsvis kunna ha med bägge som "näbbar"...njuut av din mage, den är underbar!!

• september bride

Någon som vet vad kallor kostar runt om i nässjö????

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?