• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • msblirmrs

STORT grattis till husköpet Githcat!!
    Sept. bride... Vilken bedrift att gå ner 15,5 kg!!

Själv har jag kommit in i en beslutvåndafas utan dess like. Vill inte bestämma klänning, kort, blommor etc.. Men det är himla kul att titta!

• tina19/8

hej och välkommen hit msblir mrs kul att du kom in till oss är du från trakten och ska gifta dig också kul berätta lite om dig själv om du vill kram och lyckatill med alla planer du ska se att det snart löser sig och att du får nya krafter vädret behöver bara bli lite varmare så kommer allt att bli toppen kram tina

• GithKat

september bride: Grattis till viktnedgången.. själv väntar jag på bättre väder så jag kan ut och promenera/småjogga lite.. går så där eftersom våren inte vill komma. Vaknade idag och såg att det låg ca 5 cm nysnö på trottoare.. väldigt upplyftande. Har dock ett tag till på mej och inte så mycket att gå ner.. men man måste ju börja någon gång. Förresten så klarade jag teorin idag och är oxå himla glad.. ahh tanten ska ta körkort.. håll i hatten

Nu ska jag göra några servettringar.. Snart färdig, men det börjar bli drygt att hålla på med dem nu.

• september bride

halli hallå...
    Har bokat tid hos frissan nu tills den stora dagen.....så nu är det en mindre sak att tänka på...
    hur går det för alla???

• tina19/8

hej september bride kul att du hittat någon att gå till var ska du gå någonstans då ???
    ja ja vi höres kram kram

• september bride

jag ska gå till Frizzan uppe i åker..... det kommer bli super bra ,,,......

• tina19/8

hej september brie dok hmm har nog inte hört talas om den frzzan men vad spännande själv blir det Hon Han så det kommer att bli spännande ha det bra /M

• GithKat

Jag ska oxå fixa min frisyr hos Otti på Frizzan. Hon är kanontrevlig och då hon klipper min svärmor snyggt tror jag nog det blir bra

• tina19/8

har varit och betsällt våra ringar igår var jätte kul ! allt känns så nära nu kram på er!

• GithKat

tina19/8: Grattis till ringarna, vad blev det för några? själv ska jag ha en ring som ser ut som smyckas ring "Marlene" Den är jättefin till min ring.
    Tror ni jag har gjort några servettringar.. nooo.. *suck* måste se till å göra dem snart..

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?