• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • blivande fru strömqvist

hej Tina....
    Nu är jag gift och allt har lungat ner sig en anning.
    Vår bröllopsdag var helt underbar med gnistrande snö och solsken.
    Det hade inte kunnat vara bättre. Vigseln gick jätte fort tyckte jag men det va nog för att man va så nervös. Sedan hade vi vår fest på sandsjöbaden. Maten var perfekt. och vi hade roligt hela kvällen med spex, tal och sång. sedan på söndagen bar det iväg på bröllopsresa till Åre en vecka som vi fick av min mans mamma och hennes sambo. det var också jätte kul och skönt att komma hemifrån. Hoppas att du får en lika bra bröllopsdag som jag fick.
    /jeanette

• tina19/8

hej på er alla !
    Det var lägesedan som någon skrev något står ni stilla i erat arbete med bröllopet hoppas att alla mår bra och att ni har fixat med allt som ni stod i Kram martina

• tina19/8

hej blivande fru strömqvist!
    Och Grattis kul att allt gick som det skulle och att du känner att du är nöööjd ja jag har alltid sakt att antingen ett sommar eller ett vinter bröllop det är det vackraste ! Kul att ni kom i väg på en lite resa också inte fel att blivit bjuden på den ! Ja då var det väl bara att vänta in min stora dag och har fixat med massor av överraskningar till min gäster det kommer att bli toppen verkligen ha det så bra och hoppas att du fortsätter att skriva på denna sidan säker så att någon vill ha tips och iderr kram martina

• GithKat

Hello allihopa, här var ett tagsedan man var inne och skrev. Här har det hänt en hel del faktiskt dock inte bröllopsrelaterat... Jo en sak har jag kollat upp ang bröllopet.. var på Thimons och fråga vad tårtor kostar en vanlig kostar visst 14 kr biten medans en bröllopstårta kostar 25 kr biten.. hmmm blir nog vanliga tårtor.. ska dock höra mej för på lite andra ställen innan jag bestämmer mej.

Annars är det senaste som hänt hos oss att vi skrivit kontrakt på hus och i september blir vi Nässjöbor.

september bride: Blir inte så långt från dej vi kommer bo, samma område faktiskt. Så nu blir det till att göra som när jag flytta till Jönköping och inte kände en kotte..."ragga" nya vänner, vilket ska bli kul. I nästa vecka ska jag nog ta tag i bröllopsplanerandet igen... Att köpa hus tar på krafterna..*S* vi höres tjejer.

• september bride

GithKat...
    GRATTIS!!!!till hus köpet...
    Vilken gata kommer ni att bo på och nr...så man kan smygtitta lite....
    Kan bara säga att Målen är ett jätte bra område att bo i...
    Ni har inte MSN om ni vill chatta lite eller undrar över något här uppe i målen.... i så fall har jag Anderssonlind2@hotmail.com så kan du maila mig din mailadress.....ett stort grattis igen till husköpet....

• GithKat

september bride: Tack hoppas verkligen det blir bra där. Du är förresten nu addad på msn så nu kan vi prata nästa gång vi är online samtidigt. Huset blir på det nya området... resten får du reda på när du kommer online. Vi höres.

/Katten

• september bride

GithKat
    det är min sambos mailadress du behöver för att komma in på rätt msn:adress den är audinisse@yahoo.se då kommer det att bli rätt.....

• GithKat

Hallå var är ni alla brudar??? Hur går det med planerandet.. själv har jag legat i träda ett litet tag på grund av husköp. Men nu är det dags att ta tag i saker och ting igen. Har ca 15 servettringar kvar att göra. Och nästa helg ska jag göra ett ordentligt utkast till vigselprogrammet.
    Hoppas allt går bra för er andra.

/katten

• tina19/8

hej på er !
    Allt flyter på här också har massor att fixa med men det fixar man ju med hjälp av alla underbara människor omkring en !
    kram tina

• september bride

Hej alla glada!!!
    I förgår så skickade vi ut våra inbjudningar och folket börjar redan ringa och självklart så vill de gå på bröllop..
    Nu vill man bara ha lite mer vår.....

Har kämpat med min vikt ett tag och nu börjar det ge resultat -15,5kg.....ville bara tillägga det,jag är så jätte glad nämligen...

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?