• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • GithKat

september bride: Har du fått tag på MaNi än?

• september bride

har inte hunnit göra det än man bara jobbar och jobbar... men ska försöka hinna tills nästa vecka...

• J+S

Blivande fru ländin, det va vårt tilltänkta datum från början men det gick inte för lokalen var upptagen.

Måste bara få berätta för er alla att vi varit o kollat på kläder till mannen idag och ringen (jättesvårt) och tärnans kläder, jättekul. Men nu undrar jag vad ska marsalken ha för kläder? Är nån i samma sits eller hur har ni det?
    Vi ska ha en tärna och en marsalk coh de är i vår ålder så det är inga barn.
    tacksam för synpunkter och svar
    ha de

• caprea

Hej hopp! trevligt att det fanns en Nässjö/Eksjösida... hoppas jag får vara med lite på ett hörn... utvandrat från Nässjö omnejd upp till östergötland, Finspång där jag även kommer gifta mig =)

• september bride

caprea
    Hejsan...
    Är nyfiken på vem du är och ålder vill du avslöja????

• caprea

Elin heter jag... är 23 år och bor i Finspång... du då?

• september bride

Linda 25 i år... bor här i Nässjö...

• caprea

ok, hur gammal är din M2b?

• september bride

han blir 24... din då???

• september bride

200 inlägg...................................................................................................... grattis........................ler....

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?