• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • Henrics tjej

J+S: Ja! Fram för mer onsdagshelger! Och lycka till med plugget och låt inte BT styra ditt liv - själv är jag väl på god väg att bli en riktig BT-junkie ... Må så gott alla!

• GithKat

Henrics tjej: tack och jo då det kommer fler hur. Mäklaren tyckte vi gjorde rätt då huset vi lagt bud på inte var värt mer än det priset det gick för. Han sa även att fler bra hus är på ingående inom kort så det är bara att vänta och se. Ang inbjudningarna så är de klara och väntar bara på att lite frimärken ska klistras fast. På söndag kväll läggs de på postlådan och är förhoppningsvis framme på tisdag då det är allahjärtansdag

september bride: MaNi i Jönköping har massor av Nixaklänningar, då det är de enda märke de säljer. Jag går dagligen förbi deras skyltfönsster och de har jättefina klänningar. Du måste dock ringa dit och boka tid för att få komma och prova. Har även hört att de ibland kan vara lite svåra, men är du bara glad själv, går det säkert bra. I värsta fall får du väl berätt om tinas skräckupplevelse som hon berättade om här. Då får du garanterat bra service..*S*

• september bride

GithKat

KUL jag älskar Nixa klänningar...
    Du råkar inte ha deras nr???

Jag hoppas verkligen på denna affären....
    Vill gärna hitta min klänning nu???

• GithKat

september bride:

Design MaNi - Jönköping
    Tel. 036-12 10 23
    Klosterg. 53, 55335 JÖNKÖPING

Lycka till och hoppas du hittar din drömklänning där. Jag har sett massor av fin fina. Ps: De hyr inte ut, de säljer bara Ds.

• blivande fru ländin

Hej! Får man vara med här? Kul att höra att det är så många i närheten som ska gifta sig i sommjälva ska vi gifta oss den 26 augusti i Mellby kyrka utanför Eksjö. Jag hade tänkt skicka ut inbjudningskorten i slutet av maj, men ops jag är nog sent ute eller?

• GithKat

blivande fru ländin: Välkommen, här på BT får alla vara med överallt

• GithKat

blivande fru ländin: Hur långt har ni kommit i planeringen då?

• blivande fru ländin

Brudklänningen ska sys upp, tyget har kommit hem ifrån Thailand men jag har ej sett det...Kläder till"gubben" är nästan helt klart, tror att vi hyr väst och plastrong samt till barnen (har 2 egna.
    Kyrkan, sång i kyrkan, lokal, mat, trubadur/Dj är klart.
    Kvar att ordna transport, vet någon nåt bra?? samt kolla om övernattningar då det blir många gäster som är långväga.
    Har börjat med inbjudningskorten men ändrat mig lite och med 2 barn så får man inte alltid sitta vid så länge som man skulle önska.

• GithKat

blivande fru ländin: då har du ju kommit en bra bit på vägen. Jag vet att jag tippsade en tjej här på nätet om att googla på veteranbilar i Jönköping mm Det finns en hel del personer som har veteranbilar och amerikanska vrålåk. Kanske kan vara en idé att höra med någon bilklubb eller liknande.

• blivande fru ländin

GithKat: totalt novis på det här med datorer hur gör jag när jag googlar?

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?