• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • GithKat

september bride: Jag hörde att man kan skriva på ett papper att man inte tänker panta burkarna och på så sätt slippa betala för den.

By the way.. vi har varit o kollat på hus i Nässjö.. ahh så pirrigt det är.. blir kanske så att vi köper om priset blir det rätta... håll en tumme tjejer.

knubbsälen: Hur gick det med tälten? hittat något?

• september bride

GithKat
    i vilket område tittar ni på hus????

• GithKat

Lite över allt just nu.. får se var det blir men inte allt för långt från centrum hade vi tänkt. Svärmor och svärfar bor i Målen. Blir nog bra om vi flyttar dit för då har man dem som stöd om det kommer knottingar. Blir vi Nässjöbor hoppas jag kunna lära känna lite folk även där, vill inte hamna i sitsen att vara beroende av sväronen jämt för sällskap. Men det löser sig säkert...

september bride: Bor ni i Nässjö?

• september bride

vi bor i målen ett mycket bra område tycker jag... vilken gata bor de på????

• GithKat

Oki.. de bor på Älg.... Var bor ni?
    Vi får se vart vi hamnar. Just nu är det inga roliga hus tillsalu i Målen.

• september bride

vi bor på mink.....
    vilken ålder är ni i????
    man kanske vet vilka ni är???

• GithKat

Lutar mer åt Handskeryd eller Ingsberg som jag tror det heter.. fast det återstår att se hur det blir. Köper vi inte nu så blir det nog längre fram. Jönköing går inte att bo i.. det är hutlöst dyrt med hus här.

• GithKat

Aha.. vi bor ju inte i Nässjö men min sambo är uppvuxen där. Han blir 30 iår jag blir. Hur gamla är ni?

• knubbsälen

september bride- har du nån kompis som kan göra håret? min frisör ska visa min kompis hur hon ska göra... Jag kommer från eksjö och kommer gifta mig i kullakapell, men vi bor i stockholm. Bor du i Nässjö?

GithKat- Min pappa sak ringa honom i morgon hoppas jag. Han har liksom tagit över tältprojektet, mkt skönt... Tusen tack!!!

• GithKat

knubbsälen: vad skönt, hoppas det löser sig.

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?