• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • september bride

Martina
    vet du om man får kassta ris ute i norra solberga ka???...

• tina19/8

hej Githkat!
    ja det är inte lätt jag hade bestämt mig för att bara ha kallor i min bröllops buket men faan jag vet inet längre har varit inne och kollat på en hemsida med bara en massa fina bröllopsbuketter så nu står man här och velar tror jag blir tokig!
    Det är mer än man tror att stå med ett bröllop framför sig .
    men men jag tror jag vet hur den ska se ut nu Kram Martina

• tina19/8

hej septemberbried !

Ja det får man!
    Kram Martina

• GithKat

tina19/8: ja visst är det svårt.. fast jag har bestämt mej och ska inte ändra på mej..*S* Svärmor vill nog att jag har något flådigt men njää det får bli enkelt. Nä nu måste jag slita mej från BT..*S*

• J+S

Hallå alla!!!
    Ringde min gamla kompis igår som är fotograf och han blev jätteglad för att få fota mitt bröllop... Han hade bara ett annat bröllop på hela sommaren... och gissa vad?????!!!! Det var givetvis samma dag, hur mycke otur får man ha alltså??!!
    Nu har jag hört mig för om en proffsfotograf som tar 2700:- för 8 bilder och ett album och 5000:- för 25 bilder varav 3 stora och ett album. Det blir väldigt mycket pengar, är det så här mycket man får betala eller finns det nån som vet nån som är duktig och framför allt BILLIGARE??? Vi vill ha utomhusfoton. Hjälp!!!
    /S

• GithKat

J+S: Tyckte det lät ganska normalt som pris. Jag har hört de som tar 7-8000 för ett dussin foton och en förstoring.

• J+S

GithKat!
    Oj, så mycket, då va det ju inte så farligt. Får väl försöka övertala sambon då, det är ju kul med en proffesionell när man inte blir så bra på bild. Man kan ju hoppas att han kan locka fram det bästa i oss

• J+S

Förresten...
    Hur ska ni andra göra med fotograferingen??
    Några tips?

• september bride

J+S...
    när ska ni gifta er????

• september bride

Va tog ni vägen...
    Är ni kvar??

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?