• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • MonikaS

Tiger72, hej! Så komiskt, vi skrev samtidigt

• Tiger72

inte nu på måndag utan nästa måndag ska jag åka och prova MS klänningar .

Jag längtar så!!!

• MonikaS

Vad kul! Vart ska du åka, Princessa?

• Ammo

Ok, då är det nog USA.
    Spännande och åka och testa klänningar!!
    Ska du till Pricessa då?

• Ammo

En helt annan sak, är det någon av er som bokat bröllopsresan än?

Vi gifter oss 12 aug och känner att man kanske bör boka den snart?
    Vi var helt inställda på Aruba, men nu lutar det åt malaysia i stället.
    Någon som har erfarenhet därifrån?

• MonikaS

Vi har inte bokat än, tror det kommer bli en sån där sista minuten-grej... Det är ju så mycket pengar som ryker i samband med bröllopet så försöker nog förtränga sånt som resan just nu Men det ordnar sig nog. Men om ni har ett visst resmål ni absolut vill åka till kanske det är läge att börja titta runt. Har tyvärr ingen erfarenhet själv av de resmålen, tyvärr. Men båda låter verkligen härliga

• Victory

Tiger72:
    Nu har jag mejlat Princessa och frågat om Jeraldine. har jag tur så...

Men just nu känns det viktigaste att få hem en klänning i tid till bröllopet, orkar inte kolla priser hit och dit så mycket, för det är ganska bråttom! "Det får kosta vad det kosta vill!"

• Tiger72

jag åker till Köpenhamn, jag bor i skåne. Så då ska jag prova många klänningar

resa är inte aktuellt inu då vi gifter oss 26 maj 2007.

Victory

Ring dit hon är jätte trevlig.

• BlueTopaz

Vi ska nog åka till Thailand på bröllopsresa tror jag, trots att vi båda varit där tidigare.
    Vi funderade på Dominiknska men det är hutlöst dyrt.. och sedn på Bali som är riktigt billigt både att åk till och vara där men det är nog lite fööör långt att åka med en 1-åring.. Så då får det bli barnvänliga thailand.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S