• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Yllo..det är lite det jag tänker pa. Jag kommer inte att starta ensam men kommer nog att sta där själv mesta tiden. Vi far se hur vi löser det..

Jag har ju min blivande som har en inkomst vi kan leva pa..Jag vill det här sa gärna och tror verkligen pa min affärsidé!

• Yllo

Jag röstar helt klart för Jeraldine! Den är så vacker och jag tror att den kommer att passa dig prefekt

• Victory

Ja, det var väääldigt långt släp, och mycket fina broderier, men jag gillar inte att den ser tvådelad ut trots att det är en klänning. Dessutom vill jag ha mer glitter!

Är Jeraldine i sånt där snyggt, blankt, tjockt satin, någon som vet?

• Yllo

Izunia.. Du har bättre förutsättningar än vad jag hade då.. du har en som hjälper dig med rörliga kostnader hemma
    Jag tycker helt klart att du ska ge det en chans, jag ångar inte att jag provade på det och måste erkänna att jag tycker det är synd att jag inte hade råd att fortsätta.
    Har funderingar på att försöka mig på att starta eget igen.. speciellt nu när jag har min blivande. Fast det får vänta lite eftersom vi köpt hus för bara 2 år sedan och alla våra pengar går åt till renoveringen

• Yllo

Victory... om Jeraldinen är i samma tyg som min Addison (dom liknar väldigt mycket på varandra också) så är det ganska tjockt satintyg. Inte jätte jätte glansigt, men glansigt... om du förstår vad jag menar. Det är inget matt tyg, utan glansigt.. dock har jag sett mycket glansigare

• Izunia

Victory
    Det star att klänningen är Satin, vilket jag har pa min under organzan.
    Den är tjock och ganska blank. Sedan har du ju lite spets och kristaller!

ahhh...maste springa och titta pa min lite!

Yllo,
    Klart att du ska försöka igen senare om det är det du verkligen vill!
    Hur svart är det med allt pappersarbete och sa rent praktiskt?

• Victory

Izunia:

Starta eget... för mig känns det väldigt stort! Men om du tror på din idé tycker jag att du ska satsa på det. Tänk vad du skulle ångra dig annars! Jag tror på att man ska göra det som känns rätt, för då är det förmodligen rätt!

• Izunia

Victory

Jag trodde den var tvadelad...

• Victory

Yllo: Ja, jag menar LAGOM blankt alltså, precis som du beskriver! Addison är också jättefin, usch, nu får jag beslutsångest igen...

• Victory

Izunia:
    Precis! Jag vill inte att den ska se tvådelad ut, jag vill ju ha en KLÄNNING! Nä, nu tar jag och beställer Jeraldine i light gold!!!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S