• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Victory - Ja, jag ska sälja en av mina tiaror.. denna groups.msn.com/yllo/smycken.msnw&PhotoID=11 Den är i silver med strass... sedan har jag två till som jag fortfarande inte bestämt mig vilken jag ska ha

Ammo - Om du inte fixar halterneck på din klänning (vilket jag tycker att du inte ska göra) så tycker jag att de blir toppenfint med halsband och örhängen av pärlor samt pärlor i håret och i buketten

Izunia - du ska se att ringen dyker upp på tisdag när posten kommer! Och då kan jag fara iväg direkt och lämna in den för förminskning och kolla om dom har öppet på söndagar eller hur det blir med hämtningen av den.

• Izunia

Ylva - Tack!! Du är alldeles för gullig!!! :p

• Victory

Yllo: Jag tänkte ifall jag skulle köpa den av dig, men jag har beställt en liknande så jag väntar nog tills den kommer.
    pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/detail&.dnm=f030.jpg&.src=ph

Angående ringen har jag nog bestämt mig för att ta en mindre storlek i alla fall. Jag pratade med min mamma ikväll och hon har aldrig behövt ta in sina ringar trots att hon gått upp i vikt sedan hon gifte sig. Så det är ju inte alls säkert att man behöver göra det.

• Ammo

Ville bara önska er alla en riktigt GLAD PÅSK!!!:)

Nu kl 12 ska vi ha "bröllopsfika", tärnor,bestman toastmaster och madame kommer hit för att gå igenom gästlista mm så de vet lite vad som händer i planering mm, ska bli kul.
    Sen blir det påskmiddag med familjen.

Ha en skön helg allihopa!!

• BlueTopaz

Ja Glad Påsk allihopa!!!

Kul Jessica! Har inte ens tänkt på det, kanske vore smart att samla alla sedan när det drar ihop sig!

Vi ska till Darlingens päron idag vi =)

• sposa

Hej! om jag inte minns helt fel så lade någon på denna tråd ut en rolig bröllopsbild på carola och runar för ett tag sedan.Jag skulle så himla gärna vilja se den igen, och tråden är så stor att jag inte kan hitta den! Om någon här inne har den kan ni väl lägga ut den igen? :)

• Ammo

Sposa, jag har nästan varit med från början men känner inte till någon bild?Men jag kan ju missat den...
    Gör ni andra det?

• 26maj2007

Den har jag också missat i så fall.

• Yllo

Nej, jag tror att det var en annan tråd än den här.

Glad Påsk till er alla!

Idag har vi varit väldigt duktiga B och jag. Vi har hållit på ute i trädgården hela dagen. B har klippt de sista två äppelträden och jag har rensat i rabatterna *pust va jobbigt* Det är en nackdel med hus.. så mycket jobb att lägga ner i trädgården på våren och hösten.. men det är skönt när det är klart!
    I sommar ska jag gräva upp en rabatt och planetera om den.. + att vi ska slita upp svartvinbärsbuskarna och göra grönsaksland istället Väntar ivrigt på att få veta om vi får köpa dom där sliperserna som vi hittade på Blocket.. behöver dom till uppfarten. Vi har tänkt lägga slipers längs kanterna för att förhindra att gräsmattan växer in i grusgången och då vi har 40 m från vägen upp till huset blir det ett antal stockar *hihihi* + att vi har stor uppfart/svängplan/parkering på baksidan också.

Victory - Hör av dig om du är intresserad av min tiara efter att du fått din.. kanske vi kan göra affär då

• Izunia

nä nan san bild har jag inte sett...och inte vill jag ga igenom alla dessa sidor heller! :D

Jag och andi har grillat lax idag pa balkongen och min mamma var här. Sa gott...!
    Tidigare idag var vi pa stan och andi köpte kläder till 70-talsfesten! Skit kul!

Nu har jag druckit nagra drinkar och kollar pa tv..mysigt!

• 26maj2007

ska ni ge morgongåva till varandra?

• BlueTopaz

Jag har heller inte sett någon sådan bild..

Vi ska ge varann morgongåva. Jag önskar mig ett halsbandshänge i form av ett öppet hjärta av minidiamanter.

SKa nog ge tomas globalknivar eller schyssta manchettknappar??

• Lucia05

Oj, vilken lång tråd :O

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S