• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Åh, vad synd Topaz. Som du märker är det inte det lättaste att köpa hus direkt...
    Det blir som med oss ska du se, när man minst anar det så dyker det upp.

Vi flyttar helgen 10-11 juni, får nyckeln den 9:e.
    Så nästa helg blir det visning på vår lägenhet.

I morgon läggs våra inbjudningar på lådan, de ligger här i en påse redo att postas!
    Har varit hos mamma och svärmor men gästlistan så de är berädda att ocka av de som svarar.

Har även varit och träffat en av de två frisörerna som jag "halvt" bokat. Och det kändes bra med denna så jag bokade henne.Det är min barndomsväns syster och att hon har salong i Jakan är ännu bättre. Då tar det bara 5-10 min till kyrkan.
    Så nu bockar jag för 2 saker till, check!

• Izunia

Ylva! Jag har skickat ringen idag!! :)

• Ammo

En fundering bara, skulle inte den här tråden stängas i mars? Eller var det nu i april?

• Izunia

det har jag inte ens tänktpa..:)

• BlueTopaz

Tråden stängs 30/4 eller 31/4.. Så om ett litet tag är det dax att starta en ny!

Det har kommit ut mkt fler hus på marknaden nu, skönt! Dessutom har banken höjt vårt lånelöfte till 3milj, så vi kan köpa för strax under 4milj om vi vill, men det blir för dyrt per månad. Men går drömhuset upp en bit över 3 så har vi råd iaf, skönt det med!! Nästa helg ska vi kolla på 6st hus tror jag det var?
    Trist på ett sätt dock, ska festa med mina barndomskompisar i Uppsala på lördagen, så det blir inte mkt festa av när man ska köra hem på morgonen.. =(

• Yllo

Kul att du skickat ringen Isa! Då kommer den säkert i morgon och jag är ledig så det blir helt klart en liten tripp till Skärholmen

Kul att banken höjt ert lånelöfte Karin! Håller tummarna att drömhuset dyker upp snart. Fast det är nog också som Jess sa.. det dyker upp när man minst anar det

Tråden borde väl stängas den 13/4 om det är så att dom bara är igång i 3 mån.. Tiger startade tråden den 13/1.. ska vi be henne starta om den eller ska någon av oss starta? Ska vi döpa den till samma sak eller ska vi byta namn på den? Vad tycker ni tjejer?

• Izunia

Hallo tjejer!!

Vad manga hus ni har att titta pa Karin! >Det finns säkert nat till er!!!

Den som hinner först, startar om! :) Vad ska den heta?? Vi hittar pa nat nytt och hoppas att alla hittar dit sa fort som möjligt! Kul med lite letande!

• 26maj2007

hej tjejer!!

hoppas der är bra med er!

jag tycker att ni kan starta en då det är ni som skriver. passar ju inte in här längre. ska ju inte gifta mig iår och inte ska jag ha någon MS i heller.

• Izunia

Tiger..det är det inte alla här som ska! ;) Karin ska ha Ellis klänning!

Men vi kanske hittar pa ett annat namn!

• 26maj2007

ja det tycker jag.

men ni ska gifta er samma år.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S