• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

den 19-21 är det Lundakarnevalen.. Det hade ju varit jättebra om du hade kunnat komma hem den 27...:)

• Ammo

Hej hopp!

Nu har vi besiktat huset och det gick jättebra!!!
    Var orolig för fukt i källaren men det var ingen fara alls, behöver inte ens dränera om, vilket vi trodde innan.
    Det var en kanongubbe till besiktningsman, öppnade varje fönster,dörr, kröp på knäna i varje vrå,vind,yttertak, ja allt! Och han berättade exakt vad han gjorde vad som var bra, mindre bra osv. Men det fanns inga stora fel eller akuta saker som behövdes åtgärdas, phu!!
    Han hade dessutom fuktmätare mm med sig så han kollade brunnar,väggar mm, vilket de flesta inte gör.

Så nu är det dax att sälja vår och börja packa! Känns helt overkligt, har inte fattat det än tror jag:)

Karin, är ni fortfarande med på huset?

Yllo, gu så tråkigt att du inte kan vara med, om du inte åker hem tidigare förståss..

Jag kan alltid komma loss på något sätt säkert oavsett vad jag har bokat. Men kanske är det senare datumet bättre ändå.

• Victory

Åh, Ammo, vad kul att huset är i bra skick! Det skulle ju vara tråkigt om ni hittade något fel som skulle kunna bli en dyr historia!

Vi ångrar oss mer och mer över huset, att vi inte slog till tidigare. Men när vi tittade på det i höstas var vi nog inte riktigt redo, vi ville se oss om ifall vi kunde hitta något bättre. Nu har vi hunnit se på en del hus och vet ungefär vad som finns och vad man får för pengarna. Och dessutom har vi sänkt våra krav! Jag tyckte inte det huset var bra nog då, men nu inser jag att det där nog var det bästa vi kunnat hitta. Tyvärr! Hoppas bara att vi snart kan hitta ett ungefär lika bra i samma område...

• Izunia

Victory..det var nog inte meningen att ni skulle köpa det huset..Det kommer nat ännu bättre ska du se!!

Jessica...Vad skönt att allt verkar i sin ordning! :)

• Ammo

Ska ha en tv kväll ikväll, har inte sett på tv sen innan Sälen..

Vår mäklare lägger ut vår lägenhet i slutet av denna vecka, hojtar till så ni får se den..ni har ju sett några bilder redan, men hennes är en aning finare...

Kanske tittar in lite senare..

• Ammo

Det blev en tomteverkstadskväll istället. Nu är alla inbjudningskort klara, ska bara köpa frimärken och sätta på kuverten så kan vi skicka dem denna vecka, skönt!

God natt & Sov gott!

• Izunia

jessie, vad kul att allt blev klart!

ylva, jag skickar nog ringen imorgon eller onsdag..ska jag skriva ner exakt mattet igen??
    Egentligen inte sa mkt att skriva. Den har stl. 17 1/2 nu. Den ska förminskas till stl. 17.
    Du är en pärla!!! :)

• BlueTopaz

Vad kul Jess!! När ska ni flytta in då, har ni satt datum?

Vi har väl gett upp tror jag, det är uppe i 3,045.000:-.
    Vi tittar vidare, men Tomas har så sanslöst höga krav att det blir väldigt svårt att hitta ngt vi har råd med.. Jag tycker däremot att det duger just fine att köpa ett vanligt gammalt radhus med 3 sovrum och vardagsrum och matsal med garage att bo i de närmaste 10 åren. Vi får se om vi hittar ngn medelväg! ;)

Har köpt en jättefin knallröd sidenklänning idag på Zara att ha på bröllop i sommar *nöjd* =)

• Yllo

Härligt Jess!! Skönt att det inte var några större dyrare åtgärder på huset.

Isa - Bra att du skickar ringen.. så ska jag kila in med den så fort jag får den. Du behöver inte skriva ner några mer exakta mått.. den ska förminskas till en storlek 17 (har ju min fusklapp kvar också )

Jag har bestämt mig för att jag kommer hem den 27:e så hinner vi träffas nu i maj.. dock vet jag inte om guldsmeden har öppet på söndagen, men det ska jag kolla upp, annars kanske du hinner in och hämtar den själv under fredag/lördag. Ska bli så kul att träffas!! Vi träffas väl allihop på söndagen med? Även om ni andra förmodligen träffas tidigare under helgen

Igår kom 2:a svaret! Första paret hade ju svarat B redan innan vi skickade ut inbjudningarna, men det hade han glömt bort. Så nu är det åtminstone 4 st som kommer

• Izunia

Karin, ett radhus kanske inte är sa dumt..men var tanke när vi flyttade var att inte "behöva" flytta igen..det är ju lite besvärligt tycker jag. Är det sa ni tänker? Nanting kommer säkert att dyka upp, förr eller senare!

Ylva, Det later jättebra! Jag hoppas att ni tjejer här ska kunna hjälpa mig hitta rätt i stockholm..haha!! Kul att träffas!

Vi börjar fa manga svar..men laaaangt ifran alla..Vart OSA gar ju ut imorogn..därefter blir det att ringa runt de som inte svarat..trist.-.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S