• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Härligt att du kommer till sthlm Iza! Fast jag ska erkänna att jag hoppas att det inte är 13/5 eller 26/5 du kommer.. för då är jag på Åland för provkamming (13/5) och träffa prästen för vigselsamtal och genomgång av cermonin (26/5) Vill ju så gärna träffa dig jag med

• Izunia

ylva, jag ska försöka planera in det! :) Ska aka med en kompis pa lite sthlm-shopping!

• BlueTopaz

Hej tjejer!
    Har suttit på akuten halva natten med hederstårnan, men hon just fine nu!

Har lite bråttom, men kan säga att vi ev funderar på detta: www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp&service=dn&caller=main&area=14&kommun=112,214,215,226&stadsdel=220:7010,220:7011

Jag vägde 65,9kg idag, jihaaaa!! Viktklubben är skitbra! Synd att jag hade glömt det bara...

• Izunia

Karin, jag tycker huset ser bra ut! Lite färg och badrumsrenovering kanske men annars stort och fint!!

• Yllo

Det där huset gillade jag Karin! Hade väldigt gärna köpt det själv.. skulle passa oss ypperligt Fast badrumsrenoveringar är helt klart aktuellt och så skulle jag slita ut alla heltäckningsmattor då sånt är ofräscht och allergiframkallande

• Ammo

Hallå tjejer!

Sitter på ett hotellrum i Örebro, så ensamt och tråkigt. Men jag sa till att jag behövde internetuppkoppling så jag kunde jobba, annars hade jag inte stått ut. Siba här har bjudit in sina företagskunder innan ord öppning i morgon bitti och då ska vi vara med, därav åkte jag hit idag så jag slapp gå upp kl 5 i morgon bitti.

ser fram emot att du kommer hit Izunia!

Topaz, det huset hade vi också tänkt kolla på om vi inte hade köpt nu, verkar bra!

• Yllo

Åhhh.. stackars dig Ammo som är alldeles ensam i Örebro Fast du har ju oss här på BT att chatta med om du får tråkigt och behöver paus från arbetet

Hoppas morgondagen blir bra och jag måste hålla med dig om att det är skönt att redan vara på plats istället för att stiga upp orimligt tidigt och ge sig iväg på morgonen.

• Ammo

Ja det är tur att jag fick internetuppkoppling så jag kan göra nåt skoj. Ska gå ut och äta lite här på hotellet snart, trist att sitta själv bara.

• BlueTopaz

Jo gillar det ju oxå och vi vill göra precis det ni säger plus lite till. Men risken är juatt det går upp en hel del med ett så högt utgångspris. Och tak o grund osv är garanterat inte fixat på länge. O att fixa två badrum kostar ju en del.
    MEN tomten är precis avstyckad och ett nytt grannhus ska upp på baksidan, det lär säkert sänka priset. och vi bryr oss inte om det, betyder bara mindre tomt att behöva sköta.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S