• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Torsdagar är enda dagen i veckan som jag inte har någon specifik uppgift som måste göras just den dagen (i alla fall inte längre, tidigare hade jag ingen dag som jag kunde vara helt ledig)

• Ammo

Fasiken, detta ger sig inte, har fortfarande 39,1 i feber, tokförkyld och hosta, suck, orkar knappt ha datorn på fast jag ligger med den i soffan.

Ja vi får se om de med huset ringer idag...

• Ammo

Oms,
    jag fick betala 3600 för klänningen + frakt, så det blev prick 4000kr
    Men jag har inte fått den än, kommer i slutet av maj. Jag skickar den via min kompis i Florida som fixar så jagkommer undan tullen.

• Yllo

Bara några få dagar kvar till kontraktskrivning Ammo!!

Tyvärr är det ingen på jobbet som vill göra mina arbetsuppgifter.. dom tycker dom är för komplicerade

Men men..

Nu har jag i alla fall lagt in bilderna på champangeglasen
    groups.msn.com/yllo/smttochgott.msnw
    Vad tycker ni??

• Ammo

Gu vilka fina glas! Vad betalade du för dem?

Vilken pinsam sits jag hamnade i nyss, vi var och tittade på ett annat hus i närheten i söndags och nu ringde den mäklaren upp mig och det är samma mäklare som de som säljer till oss anlitat, men kommer avboka för att de inte har skrivit på avtalet än. Och jag nämnde i söndags att vi ev kommer köpa ett annat hus, punkt. Så hon var ju nyfiken på vilket det var samt informerade mig om "vårat" hus att det skulle komma ut ett snart bla bla bla och jag fick ju bara säga 100 gånger att jag kan tyvärr inte berätta vilket hus det är osv, och det gjorde väl henne ännu mer nyfiken...Uppenbarligen så har han inte avbokat mäklaren än...

• BlueTopaz

Haha, vad komiskt Jessica!! Grattis till ja- svaret från säljarna än så länge då!
    Tomas är skitnyfiken på var huset ligger kan du inte msn:a adressen? (om du orkar förståss)

Men vad konstigt Ylva, hur hade då din chef tänkt sig att uppgifterna skulle bli gjorda??
    Hur gör de eg när du är sjuk då??

Mår askasst idag.. har ont i huvudet, mår illa och är ap-trött... Dessutom surar jag över att det bara kommit ut ett enda hus som verkligen kan vara ngt till helgen. Vi behöver verkligen ett hus SNART.
    Leo är oxå på kasst humör, bara skriker och är jätte sur och vääägrar sova.

• Yllo

Jag betalade strax under 500 kr för båda glasen inkl gravyren Tyckte glasen var finare än de jag tänkt beställa från Calligraphen + att de här var mycket vackrare! Sedan blev det ju mer gravyr på glasen också.. Via Calligraphen skulle jag ha fått namnen och datumet... och här fick jag även kyrkan och duvorna

Usch vilken sits du hamnade i idag Ammo! Skulle nog själv ha blivit helt ställd om en mäklare ringer och frågar ut mig så där..

Topaz - Min chef hade inte tänkt på att ingen annan än jag kan mitt jobb.. därför strulade det till sig förra året när jag blev sjukskriven så länge. Allt jobb har bara samlats på hög och jag kämpar fortfarande för att komma ikapp Däremot blev jag erbjuden att lära upp en vikarie åt mig om jag skulle bli sjuk igen.. är nu inne på min 3:e.. Två har lagt av då jobbet var för komplicerat och rörigt *fnittrar* Satt idag igen och "övervakade" min vikarie när hon skulle försöka göra ett moment av mitt jobb.. efter 30 min gav hon upp och sa att vi får fortsätta på fredag igen. Till saken hör att hon nu varit hos mig flera gånger och vi har hela tiden gått igenom samma sak.. och hon klarar fortfarande inte av det. Hur ska det gå om jag blir sjukskriven nästa år.. eller går på mammaledigt (om jag får något barn i framtiden)... hon kommer inte att komma ihåg ett smack och inte heller kommer hon att klara av jobbet då vi efter flera månader inte kommit någonvart? *suck*

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S