• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

De köpte sitt för 2 eller 3 år sen för 2,3. Men jag vet att ett annat lika dant mitt emot, (ett rött) såldes för nästan 3 milj prickförra året. Men det var verkligen TOPP-renoverat.

Västra Jakobsberg (alltså just det området) är dyrare än övriga Jakan men jag gillar det området. 2,5 kanske är högt utpris,men då kanske det inte drar iväg så mycket heller?

Nej vi kände inte honom vi köpte av. Men det var dock henne som jag delat hästen med i alla år, hennes mans chef. Så det var hon som sa att jag skulle ringa Per (förra ägaren) och vi fick den.

• Ammo

Menar du vart huset ligger?
    Det ligger i Stäket (inte jakan).
    Vi vet inte riktigt vad månadskostnaden blir på 3,3, därav att jag måste ringa banken för att få exakta siffror. Vi har bara kalkyler på 3 milj.

• BlueTopaz

JAg kan räkna åt dig om du vill annars, gå online på msn så kan jag hjälpa.

• BlueTopaz

Vi körde runt lite i stäket idag faktiskt =). Det är riktigt mysigt, det måste jag hålla med om!

Det h'r huset hade en hel del skavanker dock, så det borde inte gå så högt. Tomas gillade det en hel del. Jag tyckte dock övervåningen var aningens mörk.
    Det är ju dock så att ett hus under 3 har man ju råd att fixa upp precis så som man vill ha det.. och då får vi leta oss utåt.

• Ammo

Yllo, jag och Topaz sa att vi skulle höras av i morgon förmiddag så kollar vi upp om vi ska ses under eftermiddagen.
    Just nu mår jag inte bra men vå får se i morgon, suck:(

• Yllo

Ammo Vad kul med huset!! Låter som en dröm att hitta ett bra hus till ett överkommligt pris.

Har inte gjort så mycket i helgen.. ungarna har ockuperat datorerna och i natt var B tvungen att åka till akuten med lillgrabben. Båda ungarna förkylda, men freddan fick ingen luft och var ruggit dålig i natt *ryser vid tanken*

Vi kan väl höras av i morgon förmiddag alla tre för att checka av om vi träffas i morgon. Hoppas att du blir bättre Ammo! Själv känner jag mig lite konstig jag med.. men vet inte vad det är... Tror inte att det är förkylning.

Izunia - Va tråkigt att vädret inte har varit så bra.. hoppas att det är fint resten av tiden!

• Ammo

Tittar in snabbt och meddelar att det är omöjligt för mig att träffas idag, suck.
    Har 39 graders feber och halsfluss :(
    Ska ner till läkaren nu 9.30 så får jag pencilin. F*n, orkar inte vara sjuk!!!!
    Hade 40 graders i natt, även lilla Rasmus blev ju sjuk igår och ligger idag hemma i 39 gradersoch trroligen halsfluss där med, stackars liten.
    Samma skrot i båda..
    Måste åka nu, hur det nu ska gå til, är helt svag och dissy, men jag har inget val.

• BlueTopaz

Nä, stackars dig!! Hoppas det inte blir värre och att läkaren kan hjälpa dig!

Hur mår du idag Ylva?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S