• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Topaz - Ja, den ringen är helt underbar!! Fast jag vill minnas att den var rätt så dyr

Äntligen fredag!! Idag kommer ungarna så det blir säkert inte så mycket data för mig i helgen.. dom brukar lägga beslag på datorerna när dom kommer..

Sittar och funderar på om jag inte ska beställa lite choklad också.. B kommer att få slag.. men dom är ju bara såååå söta

• BlueTopaz

Jo, den kostar 30.000:- med kommission, nypriset var ca 50.000:- vill jag minnas.

Jag och T har haft en riktig diskussion nu i morse. Jag tycker gott att vi kan köpa hus i Kista, har bott där förut o älskade det, nära till allt och nära stan plus att husen/ radhusen är avsevärt mkt billigare och nyare. Men han tokvägrar, inte tillräckligt fint tycker han. Dessutom kräver han garage till hans dyra hobbybil plus två bilplatser till våra bruksbilar. Jag är sååå sur för att jag inte får min drömring då som jag ville ha från början, hans krav kostar oss en halv till en miljon extra, min drömring kostar 30.000:-. Så nu har jag satt ner foten, ser just nu ut som att jag kommer få ringen iaf, då sätter jag den andra somj ag redan har på högerhanden och så är jag 150% nöjd och lovar att ALDRIG mer klaga på hans dyra bil.
    Förstår ni vad jag menar? Min mamma tycker jag är knäpp.. Men man har olika intressen i livet, hans är bilar och min diamanter. Jag ska se min ring VARJE dag resten av mitt liv då ska jag ta mig fasen inte vara halvöjd som jag är med den jag redan har.
    Ska till Kaplans om ett tag med förste- tärnan. Väljer på dessa två ringar:
    www.kaplans.se/Auctions/Bildvisare.aspx
    och den jag från början kärade ner mig i och varit och provat kanske 6ggr:
    www.kaplans.se/Auctions/Bildvisare.aspx

Har f¨tt paketavi jag med nu =)

Vad är det för choklad yllo??

• BlueTopaz

Den första ringen är begagnad och är värd en hel del mer, nr 2 är kommissionsvara o är alltså inte använd och har mindre värde, men mittenstenen är fantastisk i verkligheten..

• Ammo

Är hemma nu.
    Var precis och hämtade ut paketet med oasisen, men jag blev lite besviken :(
    Trodde de skulle vara större....men jag får sätta i högre blommor istället..

Skka snart hoppa in i duschen, ska ju solspraya mig kla 15 och då måste man vara ren,rakad och pealad sa hon, då fäster det bättre. Tar bilen dit om jag ser för hemsk ut efteråt;)

• Ammo

Ringarna du vill ha är otroligt vackra!!! Men jag skulle aldrig våga gå med en sådan på mig, jag tog ju inte ens av mig förlovningsringen när jag var i stallet eler någon annanstans heller för den delen, har alla smycken på mig när jag sover etc.
    Sen skulle nog Martin slå ihjäl mig om jag sa att jag skulle köpa en ring för 30.000
    Men vill du verkligen ha den och får igenom din vilja och har pengarna så go for it!

• Ammo

Du är ändå rätt tuff mot Thomas måste jag säga, ha ha, vilket ultimatum
    Bo i Kista som han vägrar eller ge dig en ring, inte lätt för honom, ha ha.

Kan inte förstå dig varför du vill bo i Kista???? Visst det är rätt nära till stan men det är ju ett företags samhälle, inga mysiga områden, bara betong och förstå mig rätt nu, har inget emot invandrare MEN procenten svenskar i Kista måste ligga på ?? 5% ?? Jag vill gärna att mina barn ska ha en blandad kultur omkring sig och inte prata "rinkebysvenska"...Lika blandninga av alla sorter...:)

• Ammo

Åsa ringde mig nu, ska träffa henne på torsdag:)
    Läser du detta Åsa, så gjorde du ett bra första intryck;) Ser fram emot mötet.

• Ammo

Vad tråkigt det är när ingen är här:(

Nu har jag i alla fall varit och sprayat mig brun eller jättebrun, aaahh
    Försökte ta kort på mig själv så ni ser på ett ungefär hur det blev. Men jag ser faktiskt ännu brunare ut i verkligheten.
    Så Topaz, har du svårt för att blir brun-spraya! Det funkar som ni ser
    groups.msn.com/jessicamartin2006/jagampmartin.msnw&PhotoID=67

• Victory

Oj, vad brud du blev! Har du gått på sån där Magic Tan? Jag provade ju det för ett tag sedan men det syntes knappt!

Gör bara en kort visit här på BT! Vi ska ut på After Work ett gäng från jobbet. Men i helgen jobbar D så då har jag tid till internet igen!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S