Jo, den kostar 30.000:- med kommission, nypriset var ca 50.000:- vill jag minnas.
Jag och T har haft en riktig diskussion nu i morse. Jag tycker gott att vi kan köpa hus i Kista, har bott där förut o älskade det, nära till allt och nära stan plus att husen/ radhusen är avsevärt mkt billigare och nyare. Men han tokvägrar, inte tillräckligt fint tycker han. Dessutom kräver han garage till hans dyra hobbybil plus två bilplatser till våra bruksbilar. Jag är sååå sur för att jag inte får min drömring då som jag ville ha från början, hans krav kostar oss en halv till en miljon extra, min drömring kostar 30.000:-. Så nu har jag satt ner foten, ser just nu ut som att jag kommer få ringen iaf, då sätter jag den andra somj ag redan har på högerhanden och så är jag 150% nöjd och lovar att ALDRIG mer klaga på hans dyra bil.
Förstår ni vad jag menar? Min mamma tycker jag är knäpp.. Men man har olika intressen i livet, hans är bilar och min diamanter. Jag ska se min ring VARJE dag resten av mitt liv då ska jag ta mig fasen inte vara halvöjd som jag är med den jag redan har.
Ska till Kaplans om ett tag med förste- tärnan. Väljer på dessa två ringar:
www.kaplans.se/Auctions/Bildvisare.aspx
och den jag från början kärade ner mig i och varit och provat kanske 6ggr:
www.kaplans.se/Auctions/Bildvisare.aspx
Har f¨tt paketavi jag med nu =)
Vad är det för choklad yllo??