• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Yllo...folk hör alltsa inte av sig förrän tiden gar ut! :o

Jessica! Tackar!! Det ska nog bli trevligt!!

• BlueTopaz

Då prellar jag mån. i kalendern =) På em antar jag...??

Nu är det invasion, spännande!! =)

Sen ska vi nog oxå mysa.. på riktigt.. hehe ;)

Kram!

• Izunia

Ok tjejer, jag ska packa klart!! Jag kanske tittar in i veckan!!!

Kram pa er!!

• Yllo

Nja... jag räknar med att dom börjar ringa i helgen eller nästa vecka. Kanske lite för tidigt att förvänta sig att dom ringer samma dag eller dagen efter dom fått inbjudningarna

Du får ha en helt underbar vecka nu Isa! Njut av skidor och after ski.. Kika in om du har möjlighet.. annars hörs vi när du kommit hem igen (tycker lite synd om dig om du ska försöka läsa igen massor med sidor)
    Blev det 72 kr? Sätter in pengarna åt dig i morgon. Lite för trött för att göra det nu..

Ska nog ta och sätta mig i soffan och mysa en stund jag med.. Måste ju gosa med min underbara duktiga älskling som lyckats laga våra telefoner

Kram på er!

• Izunia

ja 72 kr. Det är ingen bradska! Kram!!

• BlueTopaz

Nämen.. ingen här??

Mitt champagnefärgade sidenband har inte kommit.. =( De tror att det försvunnit på posten.. om det inte kommit om 48h så får jag tillbaka pengarna.. bMen jag vill ju ha bandet!!!!
    Hoppas de har fler!

• Yllo

Fy va tråkigt Topaz! Hoppas verkligen att banden dyker upp.

Själv fick jag min buketthållare från Izunia idag Fast dom där färgproverna jag beställde har fortfarande inte dykt upp.. undrar när dom kommer.. vilken tur att vi beställde klänningen på Ehrlings

• Ammo

Hej hopp!

Har fått en till avi i lådan idag, antar att det är oasisen mm som kommit.Har du fått en också Topaz?

Hoppas verkligen att banden och proverna inte försvunnit!

Måste sitta och jobba hemma ikväll, suck! Ska ha en utbildninge för en butik i morgon bitti med våra nya kameror så jag måste få ihop den presentationen.

• Yllo

Ähh... proverna spelar ingen roll längre.. men jag tycker det är tråkigt att dom lovar skicka och så gör dom inte det....

Har underhållit mig med att städa och tvätta idag... såååå tråååkigt! Inte har Bosse kommit hem ännu heller. Ringde honom precis och frågade när han kommer. Han skulle ringa strax innan han var hemma så jag kunde starta mikron och värma hans pizza. Hade totalt gömt att ringa och meddela att han skulle bli sen och jag hann bli ordentligt orolig för vad som kunde ha hänt honom.

Längtar till måndagen och fika. Har lite tråkigt nu när det mesta är gjort.. synd att nästa månad inte redan är slut I maj kan jag börja ringa och dubbelkolla allt, träffa frissan, prästen och dom på restaurangen igen för sista genomgången.

Har försökt få ta i juristen hela veckan men inte lyckats.. men så slog det mig idag att jag faktiskt själv kan göra ändringarna i äktenskapsförordet.. Varför ska jag be henne göra det när jag kan skriva det själv på datorn *dumma yllo*

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S