• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

yllo skaffa msn om du inte har!!!

• Yllo

Jag kan tyvärr inte ha msn på vår dator.. Varje gång vi installerar det så slår det ut internetuppkopplingen (varför vet jag inte, har inte lyckats hitta felet trots att jag felsökt hur mycket som helst, verkar vara en admininställning och dit har jag inte lösenordet) Vi har msn på den gammla datorn men där tar det typ 1 timme att logga in (om jag ska tro på ungarna som klagar hela tiden).

Vi har ingen önskelista någonstans. Däremot kommer vi att säga åt alla som frågar att vi inte önskar oss några saker utan bidrag till antingen bröllopsresa eller renoveringen av huset. Sedan har jag instruerat vår toastmadame och min pappa att säga det om någon frågar dem

Ammo - Det är kanske det bästa att ni skippar huset med tanke på vad det skulle kosta att göra iordning tomt och övervåning.. speciellt om ni inte älskade huset.

Topaz - Jag håller tummar, fingrar och tår för att ni vinner!! 40.000 kr är inte så farligt mycket i pantbrev.. vill minnas att våra gick på 38.000 kr (fast vi hade fått info från banken om att det skulle gå på 26.000 kr så vi fick stora problem att skrapa ihop de där sista 12.000 kr på 10 min *ryser vid minnet* )

• Ammo

Topaz, trodde det skulle bli mer i pantbrev...
    Verkar inte gå att länka till sida, länken blir hur lång som helst?!
    Men det vi kollade på ligger under Järfälla, Stäket och sen Gyllenstiernas väg. Men det struntar vi i helt.
    Ska kolla på det andra i Stäket på Af Ugglas väg nu på söndag. Men mest för sskoj skull, det är ju 2,9 i utpris så det är ju redan kört...:(

• Izunia

ja tjejer...ni kommer inte att se mig pa nan vecka....:(

Jag sticker imorgon!!! :D

• Izunia

har ni sett maggies nya hemsida??

• Yllo

Hoppas du får en toppentrevlig resa Isabelle!!

Måste genast in och kolla Maggies nya hemsida.. för det är väl MS du menade

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S