• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

3,3 jösses!

Ja jag har också sprungit på en som var riktigt skum, de huset som var mögel i takbjälkarna och fukt överallt, han försökte dölja och prata bort allt.
    Men som jag sa tidigare så är det nästan alltid samma mäklare i de områden vi kollar på och det är de stora firmorna och av de har jag fått väldigt proffesionellt bemötande när det gäller budgivning men namn osv.
    Men man ska nog aldrig vara på den säkra sidan ;)

• BlueTopaz

HAn som säljer vårt drömhus verkar dock riktigt bra och ärlig, han säger verkligen som det är och ger råd.
    Åsa tycker jag känns likadan och frågar alltid efter ens åsikt/ känslor och om man undrar något är det bara att ringa direkt.

• BlueTopaz

a i princip, men helst spånga. JAg vill jättegärna bo i Kista igen, det är perfekt på alla sätt men tomas verkligen vögrar...

• Ammo

Måste hoppa i sängen nu, ska vara i stan 08.30 i morgon bitti, jäsp!
    Martin är i Falun tills på lördag och jag har så svårt att sova utan honom :( Saknar honom redan! Ringde precis och sa god natt!

Sov sött, vi hörs i morgon!

• Ammo

Måste hålla med honom, sorry, shoppa i Kista går bra, men jag skulle inte ens bo där om jag fick betalt....

• BlueTopaz

Natti natti!!
    (Vad gör han där?)

Jag är likadan när t är borta men det är lättare nu när jag har leo.

• Ammo

Är kvar en min till, ska bara hämta tandborsten ;)
    Han är där i jobb. Jobbar för Boxer (digitaltv) och har demodagar i butik. Det analoga nätet håller ju på att släckas ner nu.

• Ammo

Klar med tandborstningen :)
    Kommer ångra mig i morgon bitti om jag inte går och lägger mig nu, är såååå morgontrött.
    Natti natti!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S