• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Jag undrar om flirt säljs på nätet ngnstans??

• Yllo

Nej va tråkigt Karin!! Hoppas ni hittar ett annat hus som känns lika bra.

Vill också kunna ha msn på min dator!*tjurar*

Isabelle... blev det 50 kr + 22 kr = 72 kr?

Bosse har hittat felet så nu fungerar telefoner och larm igen Det var kabeln ner till källaren som blivit klämd och orsakat kortslutning.. det är fixat nu.. Dock blev det lite mer felsökning för telefonerna fungerade inte först i alla fall.. det visade sig att telekillen som var här i går inte kopplat in alla kablar igen *dålig stil*

Ska erkänna att jag är lite impad av B.. trodde inte att han skulle klara det med det gjorde han *så stolt*

• BlueTopaz

Ja ylva! Nu sitter jag Isabelle och Jessica och chattar

• BlueTopaz

Hoppas vi hittar ett billigare hus ;)

FIka alla tre igen snart, jag är sugen på bröllopstalk live!

• BlueTopaz

Vi flyttar hit istället!

• Yllo

Fubbit!! Vill också chatta *plutar med underläppen och rynkar ögonbrynen*

Fast försöker jag installera MSN igen så kan jag garanterat inte vara här *snyft*

Jag tycker också att det är dags för fika snart igen! Längtar så efter att få prata bröllop på nytt.. Är ju inte direkt så kul att prata bröllop med sådana som inte planerar att gifta sig eller dom som redan är gífta. Var och träffade min ena kompis idag och då blev det lite bröllop och mycket bebis (hon har en son på 2 månader)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S