• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Åh jag spyyr,orkar inte jobba mer ikväll, blääää!
    Har i alla fall gjort klart presentationen i datorn nu men måste nu pilla och testa de nya kamerorna.

Du borde ju också ha fått dina saker till ICA, du beställde ju samtidigt.
    Jag ska försöka komma ihåg att hämta ut mitt i morgon.

• Ammo

Nej nu får det vara slutjobbat, det får gå som det går.
    Ingen här ikväll?

Vad fin klänningen var som du beställde Topaz! Vilken färg?

• BlueTopaz

jodå, ska bara natta leo

• BlueTopaz

Klänningen blir i en mööörkt röd förg med lite brunt inslag. Tror de kommer att matcha varandra helt ok =)

Hittade lite nya potentiella hus idag, vi har sänkt kraven en del. bättre att fixa badrum och kök själva, blir billiagre så, trots att vi inte alls orkar med det eg. Plus att man får det precis som man vill =)
    Har ni hittat ngt mer?? Vill ni främst bo i Jakan?

• BlueTopaz

Jessica, glöm inte titta på 3an nu kl 22, det handlar om mäklarfiffel!!

• Ammo

Vår dröm är ju att bo i Duvbo i Sumpan...men det kommer ju föralltid förbli en dröm om vi inte vinner på lotto...

Vi har satt Bromma/Spånga/Stäket som nr 1,
    och sen västra Jakan/Skälby/Barkarby som nr 2 och sen Hässelby södra villastad/Kallhäll som nr 3.

Men det lutar åt att vi endast kommer köpa i Stäket, Spånga eller kanske i Jakan/Skälby/Barkarby.
    Men vi kollar på allt som ser intressant ut. Så i ett och ett halv år har vi tittat varje söndag och i snitt 3 hus varje gång.
    Så det är nog snart ett par hundra hus vi tittat in i, galet eller hur!?

Men det ha ju inte varit mer än kanske ett hus varannan månad som varit intressant nog och som har lett till att vi budat.
    Men vi har också varit i typ topp 3 på närmare 10 hus, suck....
    Känns som om vi aldrig kommer få vårt hus:( Vi kanske är för kräsna? Men jag vill heller inte köpa ett hus som inte känns 100 för båda.

• Ammo

Sitter framför tv´n och kollar på Insider....nu kommer man kanske inte våga köpa eller sälja...ahhhh. Spännande om de är någon mäklare man känner igen!
    Känner ju till alla villa mäklare i de områden vi tittat på. Alla känner ju igen oss vid detta läget :)

• BlueTopaz

Vi drömmer oxå om duvbo.. Men man vill ju helst ha råd att äta oxå.

Undrar om vi kommer att hitta ett nytt lika bra hus..?? Idag fick tomas reda på att huset var uppe på 3,3miljoner!

Vi ska iaf titta på 2-3nya nu på sön.

Har du träffat ngn mäklare som du tycker verkar skum? Det har vi redan men jag ska inte nämna ngr namn.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S