• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

yes MS menade jag! Den är mkt bättre. Var faktiskt rätt besviken pa deras gamla sida, da klänningarna var sa otydliga!

• Yllo

JAg gillade den nya sidan! Var väldigt fina bilder och man såg klänningarna riktigt bra.. dock skulle jag gärna ha sett att man kunde få lite mer närbilder på t.ex. livet..

• Izunia

Ylva jag har skickat hallaren till dig idag!! Det blev inte mer än 22 kr! ;)

• BlueTopaz

Hej tjejjer!!

Vi förlorade huset, redan vid lunch var det uppe i sanslösa 3,150milj med två nya budgivare!!! =( Maxbudet i området var alltså 2,825milj för två månader sedan..
    Men det kommer fler lika bra hoppas jag verkligen!

Jag måste oxå kolla maggie!!

• Ammo

Visst är MS sidan fiiin! Satt och kolla på den igår kväll.

Tråkigt att höra om huset Topaz :(, visst är det sjukt?!
    När vår mäklare ringde idag så var det huset också uppe i 3 milj och då var det 6 budgivare kvar!

• Izunia

japp..nu har jag färgat haret och ska börja packa...:)

Maggie har festklänningar ocksa!! Kollektionen heter Flirt

www.flirtprom.com/

• Ammo

jag och Karin sitter på msn ch diskuterade de nya klänningarna.

Vad härligt att komma iväg! Åk lite åt mig med! Åker själv till Sälen i början april...men det känns som eigheter dit fast det börjar närman sig nu...

• BlueTopaz

Va dkul Isabelle! Vad blev det för hårfärg??

Har redan spanat på flirt, letade efter tärnklänningar med snörning.

• Izunia

samma färg som tidigare fast bara rötterna! ;)

Är ni pa msn nu?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S