• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

visst känns det konstigt!? Jag har inte ens lämnat in min ring för gravering än da jag inte vill lämna in den! :D
    över 1 ar nu..heehe

• Yllo

Graverade ni inte ringarna innan ni förlovade er? Det gjorde vi. Jag köpte ringarna på Sicilien och tog dem med mig till Åland för att gravera dem.. vi hade bestämt datumet till veckan efter att jag kommit hem från Sicilien (vi varit tillsammans i 1 månad och 1 vecka när vi förlovade oss.. varav jag under den tiden varit på Sicilien 2 veckor och på Åland en vecka)

Samma morgon jag skulle lämna in ringarna för gravering fick jag ett sms av Bosse med instruktioner vad det skulle stå i ringarna.. Det slutade med att vi graverade in "Älskar dig din Bosse/Ylva 20.8-02". I vigselringarna kommer det att stå Bosse "ett hjärta" Ylva 3.6 -06 och tvärtom i Bosses ring..

• Izunia

när jag hämtade ut min förlovningsring (andi har ingen) sa var gravyr-killen (?) sjuk. Och sa at mig att komma tillbaka senare i veckan...men jag ville ju bara ha ringen pa da!! Den var ju ny!! :D

• Yllo

Va tråkigt att gravyrkillen var sjuk.. kanske du kan be dem gravera den när du lämnar in den för upputsning inför bröllopet.. för det tänker du väl göra? Dom blir ju såååå fina när dom är upputsade. Bosse har lämnat in sin ring för putsning 2 ggr redan och hans har sett ut som att den var helt ny efter det (i alla fall ett tag innan han fått den repig igen *skratt*) Rotade i mitt smyckesskrin och hittade min mammas gamla vigselring (från första äktenskapet) som jag satt på mig istället för förlovningsringen.. kändes så tomt på fingret

nu ska jag gå och se på Från Koja till Slott och därefter är det CSI!

Tittar kanske in en snabbis till senare.. men säger redan nu god natt ifall om jag somnar på soffan..

• 26maj2007

hej tjejer!

tittar in en liten runda igen.

beöver lite hjälp ang msn och att kunna visa bilder.

jag gick in på inställningar och klickat på offentligt men det går inte. vad gör jag för fel?

• Ammo

Här igen i reklamen på Prison brake..
    Försökte hitta inställningen men hittar den inte heller?!

Åsa, inte omöjligt att jag kontaktar dig senare...
    Har letat hus i ett och ett halvt år. Bor i en tvåa i Råsunda Solna idag...

nu börjar det igen

• Izunia

tiger jag vet inte vad du gör för fel..
    har du börjat om fran början...?

• 26maj2007

jag har lagt in bilder så den biten är ok, förutom att man inte kommer in när jag lägger ut länken. gick in under mina inställningar, tillstånd och ändra till offentligt och spara.

är det något mer man måste göra?

har inte gjort några andra ändringar.

• Ammo

fasiken vad spännande det är....ah...

tror ni inte jag glömde post-avin hemma när jag åkte och handlade..typiskt mig!
    får vänta tills i morgon nu:(

stänger av för ikväll nu, ses i morgon!

• Yllo

Tiger - Vet inte vad det kan vara för fel.. Jag gjorde precis som du och det har funkat.

Izunia - Så fort jag slutar idag far jag iväg och kollar med min guldsmed om dom kan fixa ringen och hur mycket det kommer att kosta Har printat ut bilderna och skrivit upp infon.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S