• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Vi har inte dealat färdigt med svensk fast. Men gillar verkligen mäklaren, hon kan få vad som helst sålt ;) Skitgullig tjej runt 30. Förmodligen kommer vi begära stege, jag vet att det tidigare alltid funkat bäst när jag sålt! Dvs, mäklaren får 2% (normalt tar de ca 2,5% på hela beloppet) upp till en viss summa, i vårt fall 1,925milj (hon sa ju att hon trodde vi kunde råkna med 1,850-1,950), allt över det får hon istället 10-15% på. På det sättet anstränger sig mäklaren en hel del extra.

Jag håller på att fixa till det sista på lgh nu, det var jäkligt mkt som skulle bort...!! Plus att man måste fixa ordning i alla lådor och skåp eftersom alla alltid snokar runt, och ett ordningssamt intryck höjer priset.

Vilka har ni fått b'st deal av??

• Izunia

ahh....guldsmeden säger att hon inte kan färminska min ring...jag maste smälta om den...det skulle kosta 6000kr, helt onödigt...:(

• BlueTopaz

Isabbelle: vänta nu, vilken av ringarna pratar vi om??

• Izunia

den alliansringen jag köpte pa kaplans...synd att fa ett sant bra pris pa ringen när man ända maste betala för att göra om den..

• BlueTopaz

näe.. fy fasen vad trist!! Men mindre än så måste det ju gå att få det gjort??
    Vad skulle kaplans ta? Kanske kan jag hjälpa dig?

• BlueTopaz

HAha, det hände ngt ganskka roligt nu.. N'r vi sålde Ts lgh och köpte den här använde vi oss av Skandiamäklarna och en av dem var en gammal bekant till T från skolan. Efter att vi fick höra att sv.fast skulle ta ca 45.000;- sa T att han ville ringa tille henne iaf för att kolla vad hon tar trots att hon har Solna som område. Han ringde henne nu på dagen och då visade det sig att hon följer den här tråden och hade läst att vi funderade på svensk fast. Hej Åsa!! ;)

Snäll som hon är erbjöd hon oss ett bättre mkt pris och bättre service så det blir Åsa på skandiamäklarna för oss.

Ringde precis till tjejen på sv.fast och avbokade, hon var mindre glad.. Och visste oxå vem du var Åsa. Känner ni alla till varann!??

Denna tråd är märklig alltså.. känner många vid det här laget som följer den.. ;) Har fått mkt positivt ur den!! =) =)

• BlueTopaz

Kanske Kan Åsa vara ngt för er också Jessica eftersom ni bor i Solna?

• Izunia

oj vad manga hemligläsare det finns här! :) Populär...!

Det är uttagning och insättning av diamanter som äter upp priset...Ska kolla med en annan guldsmed ocksa. Har ingen aning vad kaplans vill ha..

har kollat upp 3 lokaler nu!! En helt ny i stan, pa 71m² som har samma hyra som en pa 45m² som ligger vid sidan av gagatan...da föredrar jag nog den nya..
    Sen är där en stor fiiiin lokal pa 66m²+ (bottenplan) + 35-40m² en vaning upp. Det är som en balkong ner pa lokalen...bara liiite dyrare..Ska kolla den imorgon!!

• BlueTopaz

Är det inte bättre att ha allt på samma våning med så många gäster??

Kanske ska passa på att släpa ner allt det sista till källaren nu när Leo ändå sover..

Kolla med kaplans Isabelle, kanske tar de mindre. Hur mkt för stor är den? Det går inte att sätta i en mindre rin innuti på ngt sätt då??

• Izunia

nä lokalerna är till affären..!!! :)

Hon hade aldrig hört talas om att man sätter in en innerring, sa jag far väl ga tillbaka till den andra guldsmeden!

Hittade ni nat pa blomstersidan som ni vill beställa?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S