• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

detta blir en dagens lunch för ca 60-100kr.. Men jag ska fundera hur jag ska formulera mig..chattar med andi nu oxa! :)

• Ammo

Svårt att formulera sig bra...hm...
    Du får skriva som Yllo sa, "de som är intresserade träffas dagen innan över en bit mat (till självkostnadspris)....

• Yllo

Nääää Iza.. det där tyckte inte jag lät så bra.. Fick associationen att det var ett vanligt mathak.. min engelska stavning är ju inte toppen men varför inte skriva inom parentesen at own expence?

• Izunia

är det ok? ville helst inte skriva till självkostnad..

• Izunia

oj da...det var andi´s ord..haha

• Yllo

ha ha ha.. tänk vad olika man kan uppfatta saker och ting

• Yllo

Om du inte vill skriva "till självkostnadspris" så är det bra så som du skrev

• Yllo

Nu ska jag ta natti natt.. det är en stor dag i morgon. Jag ska och posta inbjudningskorten och sedan ska vi iväg och beställa RINGEN!! *ögonen glittrar förväntansfullt*

Sov gott så hörs vi i morgon!

Föresten.. det hade jag glömt.. Kul att ni gillade huset Topaz! Om det kändes som om ni kommit hem, ja då är det rätt hus för er och jag håller tummar och tår att ni får det och att det inte blir så fruktansvärt dyrt!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S