• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Är det ingen här idag?
    Ska iväg vid 19 så är det någon hemma fram till dess så har i alla fall jag datorn på ;)

• Victory

Ja, jag är här! Tittar in lite mellan matlagningen! Älsklingen har kommit hem och vi ska till att laga oxfilé med potatisklyftor och kantarellsås och så vit chokladkladdkaka med hallonsås till efterrätt! Men jag blev inte riktigt nöjd med kladdkakan. Jag hade inget recept så jag kollade på lite olika "vanliga" kladdkaksrecept och hittade på ett eget. Gott blev det ju men konsistensen blev inte som jag hade tänkt.

Vem hejar ni på ikväll då?

• Ammo

Låter super gott!mmmmmm
    Ska äta liknande fast inte så lyxit, blir kycking i stället.Ska snart åka till min kompis och äta med henne. Fick lov att leka hårfrisör först. martin kom hem och klagade på hur långhårig han var så det vara bara att ta fram saxen:)
    skulle kanske blivit frisör istället, har klippt martin i två år och jag tycker det är super kul! sparar många kronor också;)

Vet inte riktigt vem jag ska heja på ikväll. Missade förra lördagen då Carola mfl var med :(
    Jag är ju stort Carola fan så det lutar ju åt henne. Men jag måste erkänna att jag gillar Magnus bäckstöms låt av någon anledning?!
    Men jag kommer inte missa en sekund av någon låt, love schlager!!!!

• Ammo

Måste åka nu.
    Ha en trevlig kväll, må bästa bidrag vinna!!:)

• Victory

Ja, Carolas låt är jättebra och jag gillar också Magnus låt!

Nu drar det ihop sig!!!

• Ammo

Ska gå och lägga mig nu blev sent.. Men jag är ändå inte trött...ska nog kolla lite hus nu, vilka vi ska titta på i morgon.
    Martin är på Café Opera och kommer säkert inte hem än på ett tag. Så sällan han går ut så jag hoppas han har det kul. Önskar att jag hade kunnat parta till ikväll jag med, men glad att jag inte gjorde det ändå med tanke på hur jag mått.
    Känner mig bättre i halsen nu men det verkar som om det gått upp i näsan nu till förkylning, suck..

Ja, vad säger man om festivalen...vann rätt låt?
    Svar ja! Carola är en klass för sig helt enkelt.
    Men jag måste hålla med om att jag kunde sett Magnus eller Andreas som vinnare också, så hon hade ändå det inte så lätt..

Ses i morgon! god natt!

• Izunia

neeej rätt lat vann inte...Carola är klart självsäker och uppträdandet var bra, men laten...nej...Har sett det förr...1990!!

iaf...:) Ammo - var pa panduro igar i malmö och de har inte dem stämplarna. Inte pa internet heller för det ingar inte i deras sortiment! Panduro där du bor köper in fran andra ställen...är inte det konstigt?? Men jag ska kolla stämpelfabriken och Matton innan jag vet om det finns....

• Ammo

Konstigt att det inte har samma sortiment?!
    Hojta till så köper jag en åt dig om du vill.
    Ska äta frukost nu och ut och titta på 2 hus som är halvintressanta, tror inte Topaz kollar på samma...

• Izunia

lycka till med husjakten! Själv sitter jag och knyter sma sma rosetter pa placeringskorten....

En fraga...ska er mottagningslokal duka at er etc...? Var ska, och de far ju självklart en karta över dukningen..Är det enklast om man samlar alla placeringskorten i en liten bunt per bord, sa att säga?? Jag hade tänkt att alla i bord B samlas i en hög med numrering över var de sitter..Fattar de det?

Vard et komplicerat?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S