• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • 26maj2007

sonen blev 1 år i tisdags och dottern är 3 år och 3 månader.

• BlueTopaz

Jag gav förrästen bort mina handskar till en bättre behövande brud här om dagen. Ska bara skicka dem imorgon.
    Det går inte att hitta lååånga handskar i light ivory såjag ska vara utan. Tomas tyckte ändå det var bättre utan.

• BlueTopaz

Perfekt längd mellan barnen! Skulle jag oxå vilja ha på ett ungefär. Vi ska börja försöka igen när leo är 1år och 3mån så får vi se sen när det blir eller om det blir.

• 26maj2007

vi är inte så oroliga längre. när sonen var 6 veckor blev vi inlagda på lasarettet då de trode han hade fått RS virus. men det visa sig vara kraftig förkylning och astma. han hade hög feber och åt han något som kom det upp igen som en kaskad och jätte förkuld och hosta.

så fort han nu blir super förkyld och jätte hostig måste vi sätta in astma medicin.

dottern har också varit mycket sjuk i omgågnar.

• BlueTopaz

Nä men fy!!! Men då kanske han är friskare som vuxen sen istället?? ;)

• 26maj2007

är sonen jätte aktiv? klart svårt att veta kanske han är inte så gammal inu.

det är super jobbigt att ha de så nära. Då vår dotter är jätte aktiv. hon håller igång för två. har varit så sen hon var bebis. Det måste hända något hela tiden.

Sonen är rätt aktiv han också när han är frisk.

när det är någon som ringern och hör våra barn så frågar de alltid om vi har folk för där är ett sådan oväsen. men de är de två som håller sådant liv.

har vi gäster pustar de av lättnad när de går hem. våra föräldrar orkar inte ha båda barnen samtidigt en heldag för båda är väldigt krävande.

• 26maj2007

man kan ju alltid hoppas men tevksamt. sambon hade svår astma och allergi som liten. han har fotfarnade allergi och astma men det mästa har försvunnit nu för bara par år sedan.

jag hade och har också allergi men inte så som sambon har haft. är känslig för parfymer, vissa djur och en del blommor som tex helt vanliga tulpanere.

även dottern får ta astma medicin, så det blir nog snart dax för henne att börja med det.

• 26maj2007

jag ska ha en tiara i guld och ivory färgad slöja. handskar gillar jag inte.

• BlueTopaz

Nej Leo är extremt lugn, min bvc sköterska har aldrig sett ett så snällt och ugnt barn säger hon. Han skrattar och ler konstant och skriker sällan (förutom när det är sovdax) Men jag vet ju att det kan ändras snabbt..
    Men jag vill ändå ha barnen med ca 2års mellanrum så att de kan ha stor nytta av varann när de blir lite äldre. Både jag och sambon är syskonlösa och jag led verkligen av att inte ha ngt syskon. Mina kusiner var 3år äldre men det var för mkt, jag fick sällan vara med.

Jobbigt med astma.. tur att det finns bra mediciner!

• BlueTopaz

Nää, nu är det tv-dax!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S