• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Nämen se där!!! :)
    Hur mkt har du kvar nu? Ser riktigt snyggt ut!!

Jag är själv inte sa mkt för blatt..Men det kan vara snyggt med en fondvägg i just san tapet som du beskriver!

Maste springa ner i tvättstugan..

• Ammo

HEJ!!!
    Det var länge sen ;)
    Vilken vecka,phu!
    Vi är 5 pers i vårt jobb-team, utspridda i Sthlm, malmö och göteborg. Vi har träffats nu i 3 dagar och gått på utbildningar, haft utvecklingsamtal, varit ute och ätit på kvällarna mm mm, väldigt intensivt från 8-9 på morgonen till 22-23 på kvällen....

Har suttit och läst igenom alla inlägg nu, tror det var ca 10 sidor!
    Är hemma idag och vilar ut, känner mig hängig, ont i halsen och trött, skulle inte förvåna mig om det är min "årliga halsfluss" som är på gång, suck. Ska ut men en kompis i morgon, tänkte köra en schlager-kväll, men det ser ut som den skiter sig nu :(

Synd att det inte blev något hus Topaz, men så är det...känns för mycket pengar att lägga ut om det inte känns 100.

• Izunia

jo jag är här!! Springer mellan tvättstugan och Oprah! :)

• Ammo

Hej Izunia!

Hur har det gått med ringen, såg bilderna, så fiiint!Min kompis har nästan exakt samma ringar. Gick den att göra om?

• Izunia

jag har inte fatt nat svar än... men det billigaste alternativet blir nog att göra en innerring i alliansen sa den blir mindre. Och byta ut min förlovningsring till en helt ny som är tjockare och passar exakt med alliansen. Men da blir den väldigt tjock. Ca 3,5mm hög! Blir det obekvämt?

• Ammo

3,5 blir nog rätt tjockt. Min är 2 mm och jag tycker den är perfekt men skulle inte kunna ha en tjockare. Men sen beror det ju på om den är 3,5 runt hela eller bara uppe på? Är den smalare runt fingret och högre uppepå (som tex Topaz, den har ju höga stenar) så är det ju en annan sak.

• Ammo

Håler på och med meckar med korten, tittar in då och då..

• Izunia

jag ska bara jobba lite och slutar vid 17.30.

Alliansen är 2,5mm nu och det gillar jag..Kanske vänjer man sig ocksa?

Lycka till med verkstan!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S