• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • 26maj2007

jag ska gå och lägga mig nu.

natti

• Izunia

Jag är sent inne idag..

ush jag har oxa jättesvar astma...riktigt jobbig period nu..

JAG är biltokig men andi fattar inget! :) Mitt ex var som jag och det var bekvämt...vi har bara 1 bil, min Honda Prelude 2,2 Vtec, sportbil. I love...

Jag är nog 89% nöjd med var lägenhet. Den är stor, hörna, högsta vaningen, mega balkong..Den enda som "stör" är väl lite gräs, grannar (somliga) och att jag bor i samma gamla stad..Ibland irriterar jag mig lite pa att bo sa nära min mamma ocksa..Är ensambarn och vi träffas rätt ofta. Skulle nog vara bra för oss om vi inte var sa tätt inpa, om ni förtar.. Känns som man blir lätt beroende.

Ok nu maste jag ocksa natta!

• Yllo

Tiger - Tråkigt att höra att sonen är sjuk och har förkylningsastma

Jag trodde att man rekommenderade 3 år mellan barnen.. det är 3 år mellan mig och min storebror.. och jag kan inte påstå att jag har haft speciellt mycket nytta av honom.. däremot har han haft bra nytta av mig då det alltid är jag och pappa som hjälpt honom flytta, vara barnvakt och sånt.

Även jag är biltokig! Det var så Bosse och jag träffades

Massor att göra på jobbet idag och kl 12 far jag till Åland.
    På måndag ska jag till posten och lämna in inbjudningskorten. Vill att dom ska handstämplas i o med sigillet

• 26maj2007

Topaz

det är betydligt billigare med hus här. det är bara nybyggda hus som ligger i de prisklasserna och husen nere vid vattnet är dyrare.

men skulle man köpa ett sådant hus ni tittar på här nere så skulle de gå på mellan 1,5 till 1,7 att köpa.

• Yllo

Varför ska hus vara så dyra?? Vore det inte bättre om dom var lite billigare och att unga barnfamiljer kunde flytta till hus och låta ungdomarna som fortfarande bor hemma ha en chans att få ett eget boende?

• Izunia

Här är en äcklig lägenhet i centrala stockholm...maste total saneras (!) men har 6 rum 8.950.000 hyran är bara 1386kr!!

Vad virrigt!

• Izunia

www.hemnet.se/NPI-BuildFrames.asp&frames=2&pagesrc=search%2Fmaklarutbud%2FNPI%2Dlista%2Easp%3Ftype%3Dsok%26service%3Dhemnet%26action%3Dsok%26caller%3Dmain%26statisticsservice%3Dhemnettodn%26urval%3D1%26area%3D14%26stadsdel%3D220%3A7004%26kontraktid%3D1%26boendegrupp%3D2%26boendetypid%3D130%26agandeformid%3D100%2C101%2C102%2C103%2C104%2C105%2C106%26prismin%3D0%26prismax%3Dmax%26nrofrooms1%3D5%26nrofrooms2%3Dmax%26livingarea1%3D0%26livingarea2%3Dmax%26avgiftmin%3D0%26avgiftmax%3Dmax%26prod%3D0%26visning%3Dno%26daysago%3Dmax%26pagesize%3D20%26order%3Dkommun%2Comrade%26searchview%3D1%26page%3D1%26&statisticsservice=hemnettodn

• BlueTopaz

Schyssta tapeter Izunia! Skulle iof kunna tänka mig en medaljongtapet som fondvägg.. (skulel jag dock inte kunat för ngt år sedan..)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S