• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Victory - Honungsmöjlk?? Jag gillar inte den doften alls.. Du skulle se mitt skåp! Jag har ett vitrinskåp i vardagsrummet... en låda är knökfullt med votivljus och teljus och sedan är hela underskåpet fullt med ljus Hamstrade åt mig massor med teljus i doften rött äpple innan årsskiftet i o med att den skulle utgå + att jag hamstrade en hel del av mina favvodofter från vinterkatalogen också. Och jag erkänner mig skyldig till "anklagelse" :-P

• BlueTopaz

Victory: Men med sådana huspriser och små lån borde ju alla utanför städerna ha hur mkt pengar som helst över!! ;)

Vi har tre bilar.. Tomas VÄGRAR sälja sin svindyra hiobbybil plus att han vägrar åka kommunalt till jobbet...

Undrar om man någonsin är mer än 70% nöjd med sitt boende?

• Yllo

Jag har gjort festprogrammen själv, har dock en tom sida som jag tänkt att hon får fixa om hon vill. Ska printa ut det och ta det med mig i helgen så hon får se på det. Det är dock inte helt klart än.. "Vem är vem" har jag skrivit nästan klart.. men där kan det komma ändringar när gästerna börjar svara på inbjudningarna.

• Yllo

Karin.. Vi har 4 bilar *ASG* och då ska man tänka på att jag inte längre får köra bil

• 26maj2007

Det är mycket billigare här nere. visst alla hus som ligger vid vattnet rusar upp regält i pris.

vi byggde för snart 5 1/2 år sedan. Då betala vi för hus och garage 1,350 då oinredd ovanvåning. den håller vi på att bygga nu och kostar oss ca 100000 när vi är klara. så när allt är klart har vi ett hus på 190 kvadratmeter. tomt på 810.

ska kanse tillägga att vi har gjort allt själva. gjort grund och varit med och rest huset, rest väggar m.m. ja precis allt.

de som bygger nu på det nya området bygger mellan 2 till 3 miljoner och då är deras hus stora och nyckelfärdiga fast små tomter de flesta på 500 vadratmeter.

• Yllo

Vet inte om man någonsin blir helt 100% nöjd med sitt boende.. däremot tror jag att jag kommer att vara 98% nöjd med vårt när vi är klara.

• BlueTopaz

Vi gör festprogrammen själva.. hade faktiskt inte ens tänkt att man kan lämna bort det!?

Aha, då är du borta nu ett tag dåYllo?

• Yllo

Bara över helgen. Kommer hem på söndag ca 17-tiden igen.

Ska iväg nästa vecka till NK och se om jag också hittar en trosgördel som håller in magen ordentligt nu när jag lämnat tillbaka korsetten.

• BlueTopaz

Fasen tjejer (tiger och victory) ni måste komma och hälsa på!

Tiger, hörde att sanasol beställer "dina" ringar vldigt billigt, ska du oxå beställa därifrån?
    Då är det iaf inte JÄTTE stor skillnad på sthlm och din ort.
    Såg att din frisör skulle ta hutlöst mkt, har du hittat ngn annan?

Oj, vad är det för bilar Ylva?

• Yllo

Vårt hus kostade 1755000 kr, vi har hittills lagt ner 170000 kr på bergvärme, ca 30000 kr på dränering och så runt 20000 kr på övrigt material. Nästa inköpspost är element och rör som kommer att gå på ca 25000 kr, men efter det är källarvåningen helt klar (d.v.s när allt är installerat och färdigställt, men kostnadsmässigt är det klart). Elektriker har Bosse fixat "gratis". En av hans bekanta kommer och drar elen mot att Bosse hjälper honom lägga in några mattor.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S