• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Ja, förstår att du är missnöjd med den lönen, du är absolut värd mer!!!

• Yllo

Skönt att höra någon annan säga så.

Blev så glad nu för en stund sedan. Var in på PartyLites hemsida och såg att den nya vår/sommarkatalogen äntligen kommit. Måste beställa hem den i morgon tillsammans med de nya doftproverna

• Yllo

Oj... det här kan förmodligen klassas som reklam tror jag.. PartyLite är ljus som säljs på samma sätt som Tupperware. Jättefina ljus med dofter. Jag kommer själv att ha PartyLites doftfria kungsblå votivljus som bordsdekortation på bröllopet.

• Yllo

Den är jättefin den blåa färgen.. För att inte tala om vad gott den doftar.. fast lite starkt kanske. En av mina favoritdofter är grönt äpple *slurp*

• Yllo

Ljusstakarna är också fina. Har några favoriter där med.. Den där Reflections är en av dem.. ser så härligt ut när man tänder ljus i den och det speglar sig som om det vora massor med ljus.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S