• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Sitter här med tiaran och alla smycken på bara för att "känna efter hur det känns"... Undrar om jag börjar bli lite koko??

• Yllo

Ha ha ha Topaz.. Vad tror ja gör lite nu och då Tar fram tiarorna och provar dem om och om igen.. bara för att känna hur det känns och försöka bestämma mig vilken jag ska ha Måste komma ihåg att putsa upp halsbandet innan bröllopet.. Dom andra smyckena tror jag inte att jag behöver putsa då jag fick dom i julklapp i fjol.. Har inte använt dom så mycket sedan dess p g a att jag tänkte ha dom till bröllopet och vill att dom ska vara riktigt gnistrande då *ler glatt*

Åhhhh.. vad jag längtar till nästa måndag! Ska bli skönt att äntligen komma iväg och få ringen beställd. I dag när jag kommer hem från jobbet ska jag fotografera min "bonbonjeri" (den jag fick på min väninnan bröllop) och lägga ut på min sida så ni kan se hur den kommer att se ut.. om man bortser från färgerna då.. Jag kommer inte att ha vitt och orange som Erika hade utan vitt och blått istället!

• Izunia

god morgon...mar inte sa bra just nu.

Jag är ganska orolig över att ringen inte ska ga att förminska..:? da far man väl bara smälta och göra om den va?

• Izunia

karin, jag brukar ocksa ta min varje gang jag "rakar" ga förbi den...:D

maste alltid och och pilla och titta pa alla grejer flera ganger för att kolla att allt star rätt till....fast jag vill ju inte börja vela...Man kommer alltid pa nat nytt!

• BlueTopaz

Nu ska vi titta på huset igen!! Gah!

• Yllo

Känner så väl igen mig.. vet inte hur många gånger jag har satt på mig slöjan och tiara och bara stått och kollat i spegeln eller gått omkring och låtsats som att det är den stora dagen Ser med längtan fram emot den dagen när jag får klä på mig allt och få håret fixat och bli sminkad.. får min bukett och får träda in i kyrkan till min blivande och avlägga våra löften *ler mjukt och drömmande*

• Izunia

Ja de ganger jag provat allt har jag kännt mig sa ful för att haret inte var fixat och man inte var sminkad...Hoppas det blir ändring pa den känslan! Det är ju sana mardrömmar jag haft!

Karin, jag förstar att du är nervös! Lycka till!!!

• Izunia

ja gjorde bilderna ganska sma för att fa plats med alla...de kanske är föör sma??

• BlueTopaz

Fina bilder Isabelle! Vilka fian ögon du har =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S