• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

tiarorna tar 1-2 veckor att skicka!!

Jag vill ocksa ha pool jessica....=( om vi inte far bygga pa taket kan jag ju glömma det! :)

• BlueTopaz

Jo den hinner komma! Det tar max 4veckor oftast mindre.

• BlueTopaz

Victory, jag skulle dock leta upp en liknande tiara hos ngn annan, denna säljare har för mkt negativ kritik.

• BlueTopaz

Många kunder har klagat på förskönande bilder och avfallande stenar, dålig kvalitet och högt pris. Över 90 missnöjda kunder på en månad är inte bra.

• Victory

Nej, jag såg det Topaz, och det gjorde mig också lite osäker. Vet ni någon annan försäljare som har bra saker, på ebay eller i Sverige? Det finns inget jag gillar här i Pite!

• BlueTopaz

Jag köper alltid från Aumum, han är supertrevlig och snabb samt har schysst kvalitet. har köpt tre tiaror till mig och tre till Yllo från honom. Dock missde han att han skulle skicka tiarorna till Yllo och inte till mig.

stores.ebay.com/Aumum

• Victory

Ok! Tack så mycket för tipset (som alltid är det bra att ha er!) Jag ska nog hitta något fint där, men inte ikväll för nu är det läggdags (ska på kurs imorgon)

• Izunia

de har ganska mkt negativt den du ville ha... Om du nu ända vill ha den, sa fraga säljaren först om de har din tiara pa lager och att alla diamanter finns i!! Detta verkar vara största problemet! Även att de ser billiga ut..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S