• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Tror det är enkelt att skriva ut själv??!!Är det inte bara att lägga in och sen vända och ta andra sidan?
    Fast jag måste få hjälp med mall sen efterom jag är kass på att ställa in mallarna för hur storleken ska va mm

• Ammo

Martin har åkt för att kolla på någon filan i basket.. så jag sitter själv hemma.

Ska ha utvecklingsamtal på jobbet i morgon och är så trött nu så jag kommer inte pånågot bra alls att ta upp eller säga....
    Tips?

• Yllo

Jag har gjort mitt festprogram i word. Är riktigt nöjd med det.. det är dock ännu ej helt klart. Ska försöka lyckas få ett foto på Bosse, mig och ev ungarna till själva första sidan (inte på pärmen alltså) och så har jag ännu en tom sida som jag måste fylla ut.

Usch, jag är också trött.. har precis kokat lite kaffe åt mig för att se om jag blir piggare.. annars blir det en väldigt tidig kväll för mig

• Yllo

Hmmm.. utvecklingssamtal.. Rackarns.. det hade jag förträngt. Fick ett mail från min chef för två veckor sedan att hon vill att vi ska boka in tid för sånt.

Känns så meningslöst att ha utvecklingssamtal när det aldrig leder till något

• Yllo

Jag brukar ta upp saker som t.ex.
    1. Ev problem med arbetskamrater.
    2. för många arbetsuppgifter.
    3. för lite lön, vill ha mer!!!
    4. kurser jag skulle vilja gå på, men som jag inte har tid att gå på.
    5. Arbetsuppgifter jag skulle vilja bli av med och uppgifter jag skulle vilja åta mig.

Det är väl vad jag brukar ta upp..

• Ammo

Jag har som tur skrivit ner lite tidigare. Men jag vet dock inte om vi kommer prata lön eller inte. Och jag har inget speciellt som jag kan säga som motiverar högre lön...helt tomt i skallen..

• Yllo

Oftast så pratar man inte lön på själva utvecklingssamtalet utan det ska man göra vid lönesamtalet.. jag brukar dock alltid tjata om det då jag är lägst betald av oss på kliniken och enligt facket ska jag ha en lön på ca 25.000 kr/mån, det är 8.000 kr mer än vad jag har idag

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S