• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • chili72

BlueTopaz: Nej vi sa efter Mjölvägen att nu får det vara nog med visningar förrän det e aktuellt. Man blir ju sugen och samtidigt känner man sig låst! Våran lägenhet som är bostadsrätt som den är idag måste vi skatta för värdet när vi säljer kan inte ta över till nästa. Det innebär en stor förlust för oss. Och förhandlingarna är snart klara så vi slipper det och dessutom känner vi båda att vi har nog med jobb och planering nu så det känns mer naturligt att göra detta när allt är klart i slutet av året. Och det går ingen nöd på oss i alla fall.

Har inte kollat hur hus 2 ser ut i verkligheten men vi båda gillade den på bilderna. Och 2.8 låter ju bra pris ser ju kanon ut. Men tänk på vad ni ska göra i förhållande till det. Kan kosta mer än vad man förväntade sig. Om ni skulle köpa nåt liknande som var fixat skulle priset hamna nånstans runt 3.3 i Spånga tror jag. Men å andra sidan kanske inte i den smak man vill ha. Så tänk på det när ni kollar på den. Och sedan är känslan mycket viktigt. Känns det rätt så är ju det värt att lägga de pengarna och få ett fräsht hus med det man vill ha. Såg att alt 2 har klart potential. Och vilken underbar tomt! Och gillar detta med egen ingång. Kanon! Besikningsman är smart! Så ni vet vad ni får. Sen ett annat råd lägg inte ut här hur mycket ni är beredda att betala. Kan finnas spekulanter på BT Den spekulanten kunde vara jag om vi var beredda att köpa hus nu! Men så är inte fallet. Lycka till i kväll! Spännande!

• Izunia

Topaz! Jag gillar huset! Det finns grejer som jag skulle vilja göra med det dock. Badrum förstas, men jag hade även velat öppna upp köket till matrummet, och kanske öppna mer mellan vardagsrum och matrum.
    Jag hade gjort badrum & tvättrum ztill ett enda stort!!
    Det lilla sovrummet...vad far plats där?

Ylva vad fina inbjudan!!!! Riktigt tjusigt!

• Izunia

karin jag gillade denna bättre! Rummen sag fräscha ut! Köket hade jag rivit väggen till vardagsrum för öppen planlösning. Men annars är bad och kök ok tills vidare sa att säga. Inflyttningsbart!!

• BlueTopaz

Jo precis men det är dyrt... kommer säkert att gå upp till 2,9-3,0..

Fick reda på av mäklaren idag att vi bara kan få ca 1.850-1.950milj för lgh.. vi räknade med 2,0...

Men vi har råd med det för 3milj, frågan är bara om det är värt det, vi får se på visningen.

• Izunia

ja självklart..Helt sjuka priser. Snackade med andis kompis som bor i köpenhamn..där kan vi snacka urknasiga priser. Helt löjligt!!

• BlueTopaz

Jaaa.. mn samtisdigt kan v inte ens tänka ossatt flytta härifrån ;)

• Izunia

men det sista huset..hur langt bort ligger det? Var bor ni nu?

• BlueTopaz

Det ligger rätt långt från där vi bor nu, ca 10-15min med bil.
    Kommunalt tar det säkerligen 45min dit mot 10min nu från city räknat.

Vi bor i Sunbyberg nu, Lilla Alby heter området. Om tar upp en karta ("visa på karta" längst upp) och klickar dig 3ggr till höger och 2ggr neråt så ser du Lilla Alby.

• Izunia

ja..det är ju lite skillnad.. Är där billigare med hus än där ni bor nu?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S